maandag 10 maart 2014

Paars kaartje

Tjonge jonge, wat is het toch lekker weer
Ik heb van het weekend niet veel op onze hobbykamer gezetten
En ook niet veel geblogd, Maar dat zullen er wel meer niet gedaan hebben
Met het heerlijk weer, ben je toch meer buiten
Maar kijk ik heb toch een kaartje vandaag gemaakt
 En met dit kaart je doe ik mee met de volgende challenge:

 
Besties heb ik ingekleurd met H2o Twinkling

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja


22 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    wat een leuke kaart is dit. Mooi in paars en je hebt heel mooi ingekleurd. Groot gelijk dat je meer buiten bent geweest dan binnen. Elke zonnestraal pakken!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,
    Lekker weertje ook weer vandaag, ik ben niet zo'n buitenmens en zit toch nog vaak op mijn hobbykamer..Ik vind je kaartje mooi, leuke digi, mooi papier en schattigr bloemetjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lila Bestie kaart, mooiekleuren en mooie bloemen.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en gelijk heb je hoor om lekker buiten te zijn met dit weer
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken het helemaal!! Ook hadden we hier vakantie dus dan nog minder op blogland.
    Maar dit is een prachtige kaart hoor. Hele mooie kleuren en van alles op te zien. Top!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel sweet Anja! Leuke sketch en mooi zo met paars en rode accenten. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een mooie kaart, erg mooie kleuren.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Wat een leukerd!! Superleuk kaartje. Toffe kleuren heb je gebruikt;

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieffie is het weer Anja, Zo mooi gekleurd en wat heb je een gave embossingmal gebruikt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk deze paarse kaart!
    Heerlijk weertje hebben we en het blijft de hele week nog zo dus we kunnen nog heerlijk genieten Anja.
    Ik ben ook niet zo veel op blogger maar ook lekker buiten nu het kan.
    Fijne dag gewenst.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty is dit, prachtig papier ook je Bestie is supers!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren en je paarse achtergrond vind ik super !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi kaartje in prachtige kleuren en de bloemen zien er ook fantastisch uit.
    Super !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk Anja die paarse kaart en wat het buiten zitten betreft. Ik ben reuze blij dat we 2 dagen buiten in de tuin hebben doorgebracht. Gisteren om half 4 werd het hier een beetje dampig en ineens koud en nu is het nog steeds grijs. JAMMER.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke en mooie kaart Anja.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt Anja, ik vind hem top.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een lief kaartje. En in mijn favo kleuren.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij My Besties Dutch girls.

    Lieve freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig kaartje, echt schitterend gedaan! prachtig ingekleurd ook
    leuk dat je meedoet *My Bestie's Dutch Girls Designs*
    gr lilian Dt member

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje!
    Mooi van kleur en afgewerkt!
    Leuk dat je meedoet met de challenge op het Hobbyhome blog!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja