vrijdag 21 maart 2014

Pleun

Deze kaart heb ik in opdracht van mijn vriendin gemaakt
Voor haar nichtje, ze wordt 7 jaar en gaat op Hockey
En dit wilde mijn vriendin ook graag op de kaart
En zo is de kaart geworden

Ik heb de sketch van cheerfulsketches gebruikt en
doe met deze kaart mee met de huidige challenge nr 10

De digi heb ik van internet geplukt en heb ik ingekleurd met H2o twinkling
De 7 heb ik met de slice gesneden

De scrabble letters (Noordesign) en ballonmal (MD) heb ik laatst op de beurs gekocht

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Anja!
    Die gaat vast in de smaak vallen bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja
    Leuk zo met haar naam en leeftijd erop .en dan ook nog een digi van een meisje die aan het hockey is .
    helemaal leuk hoor .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke, toepasselijke kaart! Die scrabble-letters zijn wel erg leuk!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja, mooi kaartje heb je voor haar gemaakt. Toppie hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anja wat een enig kaartje, en je opdracht is meer dan geslaagd! Je hebt prachtige dingen op je kaart gedaan en voor een 7 jarige die op Hockey gaat is ie top!!!
    Heel leuk dat je met deze sport kaart mee doe bij de challenge van Scr@p-Cards! Lieve groetjes van Gerie en DT lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    Wat MOOI, zo'n prachtig kaartje voor een jarig meisje, mooie kleuren, leuke digi, leuke lettertjes..een topkaartje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    ik vind het ene prachtige kaart! ZO leuk met de naam , de leeftijd en de sport die ze wil doen.
    Mooie kleuren ook. Toppertje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo Anja, wat is deze kaart weer leuk geworden.
    De kleuren, het papier alles past weer zo goed bij elkaar. Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje en helemaal in thema :-) dat zal ze wel fijn vinden.

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superleuke kaart Anja.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches Challenge Blog!
    Dank je wel voor het meedoen!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een superleuke kaart en heel gepast voor die meid.
    Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke kaart Anja!
    Leuk dat je meedoet bij ons Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit weer superleuk gemaakt Anja, ik vind het een geweldig mooi kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kaart weer Anja...heel apart met deze kleuren en details.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke kaart Anja! Erg leuk ook zo met haar naam erop. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met de Sketch van Cheerful Sketches Challenge Blog!
    Dank je wel voor je prachtige bijdrage

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een erg leuk kaartje.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen met de sketch op Cheerful Sketches.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart!
    Bedankt dat je meedoet bij Cheerful Sketches.

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een prachtig kaartje :)
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja