woensdag 5 maart 2014

Van Harte

Dit doosje had ik al een paar keer op Pinterest gezien
Maar Marcella heeft dit doosje ook een paar keer gemaakt 
en op haar BLOG gezet
Ik heb van Marcella het patroon gekregen

En heb hem gisteren avond zelf gemaakt
En ik denk dat ie nog wel een paar keer voorbij komt
Zo leuk om te maken


Nog wat close-up van  het doosje
Tilda heb ik ingekleurd met H2o twinkling
Met dit doosje doe ik mee met de volgende uitdagingen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

30 opmerkingen:

  1. Hoi
    Hè wat is die super goed gelukt .
    Hartstikke leuk geworden
    Enne leuk om te maken hè ?
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja wat een leuke kaart/ doosje is het geworden leuke vrolijke lente kleurtjes heb je ook gebruikt.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie. Schitterend.
    Anja ik heb je een mailtje gestuurt verrassing

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,
    Jij hebt ook al zo'n prachtig toverdoosje gemaakt, mooie kleurtjes, super ingekleurd en afgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit doosje schattig gemaakt. En ik las - ben even gaan kijken - dat dit doosje zo in een enveloppe past. Dat noem ik dan net als Ans een toverdoosje. Ik maak ook wel eens doosjes, maar kan ze echt niet in een enveloppe doen. hahaa
    Dit is ook nog erg schattig ook. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    wat een gaaf doosje heb je gemaakt. Mooie kleuren en dat hart zag ik ook al Erica. Prachtig met dat lint erdoor.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartdoosje of moet ik zeggen een dooskaartje.
    Supermooi geworden Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja, wat issie leuk geworden...heb dit doosje al een paar keer voorbij zien komen en vind het zooo leuk. Geeft ook leuk...top hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,

    Oh wat een schattig en mooi doosje !!
    Kan geloven dat er nog van gaan volgen :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel erg gaaf uit, mooi gemaakt ☺

    Een fijne dag met heel
    veel leuke dingen en lekker knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super super super leuk, heb je prachtig gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is ie mooi!!! Echt super gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een geweldige en vooral veelzijdig patroon! Heerlijk zo'n doosje gevuld met lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt Anja. Ziet er supermooi uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja helemaal leuk is ie geworden, toppie hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk doosje. Zo te zien is Tilda er ook mee in haar nopjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk doosje heb je gemaakt Anja. Vrolijke kleuren heb je gebruikt !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja,
    Wat is dit een leuke creatie zeg, heel gaaf.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig doosje heb je gemaakt anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig doosje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja dat zei Marcella ook al Anja, dat ze zo leuk zijn om te maken!!! En wat is ie leuk zeg met Tilda als een duveltje uit een doosje, hihi.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Onwijs gaaf zijn die doosjes! wauww je hebt er een mooi werkje van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend doosje! Geweldig goed gelukt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend doosje Anja, heel mooi gemaakt. Leuk dat je mee doet met de challenge bij DSCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anja
    mooi kaartjes/doosje leuk gedaan
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige creatie Anja, zo leuk dat doosje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja