woensdag 23 april 2014

Grote A5 kaart


Het is alweer een week geleden dat ik een berichtje geplaatst heb
Ik heb op dit moment niet zoveel zin om een kaart te maken
Ben een beetje inspiratieloos en ben veel bezig met de tuin en met andere dingen
Meestal als ik na een dag of 2 als ik geen kaarten heb gemaakt 
Krijg ik altijd de kriebels en dan moet ik een kaart maken
En dat heb ik momenteel niet


Het is een grote A5 Kaart geworden 
Ik heb er zelf een enveloppe bij gemaakt van A4 papier
Want ik had geen enveloppe die past
Helaas ben ik die vergeten op de foto te zetten

Nog wat kleine foto's met details

Deze digi heb ik op Pinterest gevonden en ingekleurd met  Distress Ink

Met deze kaart doe ik mee met de volgende Challenges:

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Tot de volgende keer

Groetjes, Anja

26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kattenkaart, Anja.
    Zonder inspiratie heb je er toch een super mooie kaart van weten te maken!
    Goed idee ook om er zelf een envelop bij te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,
    Iedereen heeft wel eens wat minder zin om kaarten te maken, of juist heel veel, zoals bij mij.. ik ben niet te stoppen hihi..Ik vind je kattendigi heel erg leuk, mooie kaart, groot formaat, het is je prima gelukt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar hoor Anja dat je af en toe totaal geen zin hebt. Momenteel maak ik ook niet zoveel kaarten, eigenlijk alleen in het weekend. Gewoon lekker kaartjes maken als je er zin in hebt dat is het fijnste om te doen. Wat heb je dit weer geweldig mooi gemaakt, ik vind het super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik heb dat ook wel hoor, momenteel ook in de tuin bezig, en
    de rest van de dagelijkse dingen
    en dan te moe en geen zin om aan de
    kaartjes te gaan.
    Maar meestal komt dit wel wel weer hoor, bij jou is het toch goed
    gelukt een mooie en grote kaart ook
    nog te maken, super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Ik heb er ook wel eens last van even geen zin of geen inspiratie gelukkig duurt het vaak niet lang en komen de hobbykriebels weer volop terug. Leuk zo'n grote kaart dan kun je er lekker veel op kwijt. Leuke kaart met al die poezen erop ik denk dat de jarige een echte poezenfan is en hem super leuk vind.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf!!! Zo´n grote kaart! Erg leuk!

    GRoetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja, heel herkenbaar hoor geen inspiratie en het is ook heerlijk weer dan is het ook fijn om buiten te zijn.
    Het zin in kaarten maken komt vanzelf wel weer terug.
    Deze kattenkaart is geweldig geworden wat een leuke digi heb je gebruikt.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Kaartje Anja.Ik weet wat het is heb het ook wel eens.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen inspiratie? Dat valt aan deze kaart in ieder geval niet te zien, hij is super!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    wat een gave kaart voor Evelien! Enig gedaan , veel te zien en mooi kleuren.
    Even een dip, nou dat herken ik wel. Zou je niet emrken als je de productie ziet bij mij, maar soms maak ik drie kaartjes op 1 dag en dan een hele week niet, omdat ik geen inspiratie of tijd heb. En natuurlijk heb je inspiratie als je gene tijd hebt (en andersom). Als het mooi weer is is het toch ook heerlijk om lekker te genieten buiten?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart!!! Je hebt alles zo mooi bij elkaar gezocht en op de kaart geplaatst! Sterkte met je inspiratiedip. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik weet hoe dat voelt Anja Al 5 dagen niets gedaan. Alles had ik opgeruimd toen we naar huis gingen en ik kan helaas ook niet alles. Thuis tuin gedaan en hier alleen maar zitten lezen Half uurtje laptop en verder lezen. Komt wel weer. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik begrijp je helemaal, ik zit momenteel met datzelfde probleem en in de tuin is het ook zo fijn en vanalles in te doen, vooral als het zonnetje dan ook aanwezig is.
    De dagen zijn te kort hé.
    Je kaart ziet er anders wel heel mooi uit. De digi heb ik ook al gebruikt, een hele leuke hé. Prachtig gemaakt zo met alle andere dingen erbij verwerkt.
    Een prachtig geheel.
    Nog veel tuin en creaplezier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja, jij hebt het groots aangepakt! Heel veel moois op te zien en vele mallen gebruikt.
    Vind hem prachtig hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben dat er geen inspiratie komt.
    Maar toch heb je er een leuke kaart van gemaakt waar heel veel op te zien is.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Whowww Anja wat een project zeg, maar wel heel heeeeel heeeeeel erg prachtig. Daar zitten de nodige uurtjes in.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een leuk formaat gebruikt. Echt super. Zo zie je maar weer de inspiratie komt vanzelf!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hartstikke leuke kaart gemaakt. wat heb je veel op je kaart kunnen verwerken. past allemaal goed bijelkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Anja
    Als de zomer in aantocht komt, dan gaan we meer naar buiten en wordt het bloggen ook wat stiller, dus ik begrijp ook héél goed dat jij dan ook niet zoveel zin hebt.
    Mooie kaart heb je gemaakt, alles past weer perfect bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tja met dit mooie weer is iedereen meer bezig met ook nog andere dingen dan onze hobby, komt vanzelf wel weer Anja! Je kaart is in ieder geval een plaaaaaaaaaaaaatje!! Beedschoon met al die mooie details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anja. IK ben even niet zo veel op de blogs geweest maar ik heb weer veel prachtige kaarten gemist. Je hebt er alweer vele gemaakt. leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou Anja,

    Ik doe je het niet na om inspiratieloos zo'n mooie kaart te maken.

    Ik vind hem schitterend!!

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vrolijk kaartje Anja en wat is er veel op te zien. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk kaartje!
    Niets van te zien dat de inspiratie ver weg was!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge op het Hobbyhome blog.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja