zaterdag 5 april 2014

Flowers to

Gisteren heerlijk naar de hobbybeurs in Rijswijk geweest
Lekker gesnuffeld, gepraat  met Astrid van Crea Astrid en  Jolanda van het 't Scraphuis
Maar ook met 2 hele leuke zussen die aan Quilten deden 
Daar hebben we ook zo heerlijk en gezellig mee zitten te praten tijdens de lunch
En Natuurlijk ook  leuke spullen gekocht
Een heerlijke gezellige dag, samen met mijn vriendin

Dit kaartje had ik van de week 's avonds gemaakt
Maar nog geen tijd gehad om een foto te maken en op mijn blog te zetten


Tilda heb ik ingekleurd met H2o twinkling
en alle andere details spreken voor zich


Met deze kaart doe ik mee met de volgen de challenges:

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen
En komt van het weekend heel snel bij jouw langs

Groetjes, Anja



22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke bloemenkaart, Anja.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW Anja wat een supermooie en bloemrijkekaart!! Prachtig zeg!!
    Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, mooie kleuren, prachtige bloemen..
    Fijn dat je zo genoten hebt op de beurs,leuk om bekenden te ontmoeten,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een supermooie kaart.
    Een prachtige kleurencombinatie.
    Zo mooi met al die bloemetjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bloemen voor Moeder...heel mooi gedaan Anja! super de scrabble letters erbij. Heel leuk dat je weer mee doe met de challenge van Scr@p-Cards!
    Groetjes van Gerie en DT lid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anja
    Rijswijk sla ik dit keer over, ik wil graag in augustus naar Den Bosch, dus daar zijn we voor aan het sparen.
    Je hebt een schitterende kaart gemaakt, je zal deze maar krijgen met moederdag, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt als een supergezellig dag Anja, top. En wat heb je weer een supergave kaart gemaakt, ik vind hem geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te lezen heb je een leuke dag gehad.
    Leuke moederdag kaart heb je gemaakt. leuk met de scrabble letters erbij.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,

    Wat een supermooie kaartje. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje. Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja. Wat een leuke bloemige kaart. Het magnoliaatje past er mooi bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Anja,
    wat leuk om andere bloggers eens in het echt te zien!
    Je kaart is een plaatje! Erg leuk en mooi op tijd voor moederdag..
    Die scrabble letters blijven toch wel heel leuk , he?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje ziet er super uit Anja. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu ga ik eens een keer niet, zijn er heel veel bloggers naar Rijswijk geweest. Volgende keer van te voren maar eens afspreken en een naamkaartje opdoen. Doet Antoinette ook altijd. Vond ik toen al een goed idee. Gave beurs geweest?
    Je kaartje is supergoed geworden.
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Anja,
    Ik ben gisteren naar Rijswiijk geweest,leuke dingen gekocht en stof voor mijn quilten.
    Het was voor mij twee vliegen in een klap,ik maak kaarten en ik quilt ook vaak.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, je hebt ook nog een prachtige
    kaart gemaakt, hij is echt super.
    En wat leuk ook dat je meedoet bij EHI ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Anja, mooi ingekleurd. Fijn dat je meedoet bij EHI, veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Anja.
    Fijn dat je het zo naar de zin hebt gehad op de beurs. De uitgelezen kans om jezelf eens heerlijk te verwennen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anja.
    Wat fijn dat je meedoet bij EHI.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja