woensdag 9 april 2014

Kleinzoon

Deze kaart heb ik namens mijn collega's voor een collega gemaakt

Ik heb het patroon van krea2day  gebruikt
Een collega heeft nog een waardebon gekocht en hebben 
we erbij gedaan

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
Marianne design divas baby boom Papier-stempel-van gefeliciteerd

Trein en wolkjes heb ik met de slice gesneden
Ook de voetjes op de eerste foto heb ik met de slice gesneden


De stempel heb ik ingekleurd met H20 twinkling

Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en lieve kaart! Het model is sowieso super, maar je moet hem wel op de juiste manier weten aan te kleden en dat is jou heel goed gelukt! Je afbeelding is erg lief en mooi ingekleurd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je regelmatig van deze leuke opdrachtjes krijgt om een kaartje te maken.
    Je hebt er weer iets bijzonders van gemaakt, Het stempeltje ook zo lief ingekleurd. Mooie kaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel apart kaartje Anja. Zo bijzonder, ik snap niet hoe dat in elkaar steekt Maar het is erg leuk. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Anja Ik snap niet hoe dat alles in elkaar steekt. Ben ik niet slim genoeg voor denk ik, hihihi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoezig kaartje Anja! Leuk model, mooi versierd en prachtig gekleurd.
    Bedankt voor je deelname bij CCC en veel succes!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, Anja.
    Ontzettend leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja
    Geweldig leuk gedaan weer .
    dit patroon is ook zo leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lEUK KAARTJE , FIJN DAT JE MEEDOET BIJ MARIANNE DESIGN DIVA'S,
    LG BLANKINA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lEUK KAARTJE , FIJN DAT JE MEEDOET BIJ MARIANNE DESIGN DIVA'S,
    LG BLANKINA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    Wat heb jij met het patroon een prachtige kaart gemaakt, leuk met de babyvoetjes en de lettertjes...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige babykaart voor de trotse grootouders gemaakt, echt jnongetjes blauw. Superssss !!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je die gaaf gemaakt, lekker stoer zo ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart! Leuk model.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldige mooie en heeeele leuke kaart Anja!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie babykaart Anja en leuk dat je mee doet bij CCC. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief babykaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gedaan en slim om die schattige treintjes uit te snijden met je slice. Prachtig kaartje en leuk dat je meedoet aan de challenge van DSCC. Fijn weekend en groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf model kaart!
    Super!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij DSCC.
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze is ook beeldschoon en super lief. Toppie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja