dinsdag 15 april 2014

Vintage

Gisteren avond deze kaart gemaakt de digi had ik vorige week al ingekleurd
Voordat ik verder ga met mijn kaart
Wil ik Malika en Ina van harte welkom heten
Leuk dat jullie volger zijn geworden 
En dat we veel inspiratie van elkaar op


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

De digi heb ik voor het eerst voor het grootste gedeelte ingekleurd met Distress ink
Op de hobbybeurs 4 kleuren distress ink in klein verpakking gekocht
En met 3 bruin tinten heb ik deze digi ingekleurd
Behalve de schoentjes en de strikken die heb ik gekleurd met H20 twinkling

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje in die zachte kleurtjes, gaaf ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anja...super mooie kleurencombi en mooi ingekleurd. Ik hou van die kleuren, ze hebben iets van chique.
    Schattig plaatje erop.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje Anja
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vintage kaart Anja.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anja, mooie stempel en prachtige kleur DP. Zit mooi in elkaar.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt Anja.
    Vintage met een stempel vind ik ook wel leuk, maar misschien wel iets moeilijker te maken.
    Je hebt dat prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Anja, mooie mallen ook gebruikt.
    Groetjes Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Anja, ik vind hem weer helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Anja

    Fijne dagen, groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    wauw heel mooi met je ingekleurde digi,echt een schatje.
    geslaagde kaart volgens de sketch.
    Prettig Paas weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    wauw heel mooi met je ingekleurde digi,echt een schatje.
    geslaagde kaart volgens de sketch.
    Prettig Paas weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje heb je gemaakt Anja. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een dotje Anja!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja