zondag 4 mei 2014

De tuin

Dit keer geen kaartje
Maar omdat ik toch even een blog berichtje wil plaatsen
 Heb ik foto's van de tuin geplaatst
Vandaag zijn Henk en ik de hele dag in de tuin, nou ja,
 Eigenlijk met de vijver bezig geweest
Een hoek van de vijver was los en moest  vast gemaakt worden
Ik heb ondertussen wel het beekloop schoon gemaakt
Dat doe ik wekelijks er groeit altijd zoveel algen in
Ik kwam daarbij ons vriendje de watersalamander tegen
Heel klein beestje van nog geen 10 cm, zo leuk
Vorig jaar zag ik hem voor het eerst








Afgelopen maandag had ik wel een knutseldag met mijn vriendin
We hebben allebei een surprise doosje gemaakt
Die van mijn vriendin is klaar, die van mij moet ik nog even afmaken
Die krijg je de volgende keer te zien

Gisteren zijn Henk en ik een dagje naar Maastricht geweest
Heerlijk gewinkeld en op een terrasje gezeten
In het zonnetjes was het heerlijk 

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja



19 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Ik zelf heb ook veel vanalles in huis gedaan ook weinig aan de knutsel hopelijk snel weer wel. Ook jij hé, ;-)
    Je tuin ziet er netjes uit hoor! Leuke tuin ook! Ook gezellig om dit saampjes te doen.
    Dankjewel voor het meedoen aan mijn candy en wedstrijd, zie hem ook in je sidebar staan, super dankjewel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tuin! Prachtig hoor. Is ook een hobby hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie tuin Anja,en al zo veel in bloei.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tuin Anja ziet er schitterend uit vandaag kun je lekker in je tuin genieten van de zon.
    Fijne dag!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er supergezellig uit Anja.
    Daar kan je lekker in ontspannen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    Veel werk een grote tuin hè! ik weet er alles van! Maar als alles weer aan kant is , dan is het ook weer genieten! Jullie hebben een hele mooie tuin!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anja,

    Prachtige tuin heb je, vergt uiteraard de nodige onderhoud zo'n grote tuin. Fijn om te lezen dat je ook een heerlijke dagje met Henk bent weg geweest naar Maastricht.
    Ben ik afgelopen herfst geweest met mijn vriendin en de mannen.

    Wens je voor nu een fijne dag en ik ben benieuwd naar je surprise doosje. groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's van je tuin Anja.
    Leuk dat je ons laat meegenieten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooie tuin heb je Anja. Dat's genieten.Xo veel b loeiends.
    prachtig
    Bij ons is overal het zevenblad er alweer. 2 weken geleden alles weggehaald. Maar zo blijft het werk in de wereld gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het gaat erom wat je leuk vind Anja en ik zie dat ook tuinieren veel liefde en passie bij jullie teweeg brengt!! Ik heb absoluut geen groene vingers en kan dan zo genieten van mooie gezellige tuinen en ik kan je verzekeren dat ik van de foto's helemaal onder de indruk ben!! Geweldig wat ziet dit er gezellig uit, maar wat een werk om dat bij te houden! Knap hoor!! Ook las ik dat je even geen inspiratie voor de kaarten hebt, daar is ook niets mis mee hoor! Gebeurt mij momenteel ook vaak en ik doe dan iets anders of soms ook niets...

    Groetjes en geniet lekker van je buitenwereld!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja
    ik kom ook even niet aan knutselen toe hoor .
    Wauw wat een super mooie tuin heerlijk om daar in te werken .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja
    ik kom ook even niet aan knutselen toe hoor .
    Wauw wat een super mooie tuin heerlijk om daar in te werken .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja
    ik kom ook even niet aan knutselen toe hoor .
    Wauw wat een super mooie tuin heerlijk om daar in te werken .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja
    ik kom ook even niet aan knutselen toe hoor .
    Wauw wat een super mooie tuin heerlijk om daar in te werken .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja
    ik kom ook even niet aan knutselen toe hoor .
    Wauw wat een super mooie tuin heerlijk om daar in te werken .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi zo al die bomen in bloei!!! Lekker vrolijk kleurtje in de tuin!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie tuin, en die kleurtjes... Daar wordt je goedgezind van :-)

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige tuin en geweldig om te zien hoe alles zo mooi in
    bloei staat, en de vijver is ook
    zo mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Anja,
    wat een prachtige tuin hebben jullie
    het is veel werk maar een mens kan er van genieten hé
    ook ben ik je blog gaan volgen
    hele mooie creaties maak je
    prachtig
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja