woensdag 28 mei 2014

Tweeling

Deze kaar heb ik gemaakt voor Anita
Anita is morgen jarig 
Ik vind het altijd leuk om een persoonlijk kaart te maken


Ik heb dus een kaart gemaakt met Anita haar sterrenbeeld 


Anita heeft haar kaart ondertussen ontvangen 
En vond hem erg origineel
en nu kan ik hem ook aan jou laten zien

Nog wat kleine details

Bedankt voor de leuk en lieve reacties op de kaartdoosjes
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


Met deze kaart in de prijzen gevallen bij Anita's-creatiesl

22 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Super leuk om hem hier ook te zien. Ben er super blij mee, en inderdaad wat ik al zei...echt origineel. Leuk bedacht. En een leuk model, mooie bloemen erop!
    Nogmaals dankjewel!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf om hetvsterrenheeld te gebruiken perfekte kaart joh!hij is heel vrolijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    Jij hebt ook een hele mooie kaart voor Anita gemaakt Anja, ik natuurlijk ook. Heel mooi bedacht met de tweeling sterrebeeld...Top!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk Anja,
    Mijn sterrenbeeld is ook Tweeling, ik vind het een prachtige kaart geworden en Anita ook, lees ik hierboven, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een heel leuk en origineel idee, Anja.
    Een erg leuke kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Anja. Heel veel leuke details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Anja,
    dat is een tijd geleden.....alles okee?
    Je kaartje voor Anita is helemaal geweldig! Leuk om haar sterrenbeeld er op te verwerken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fraaie kaart voor een sterrenbeeldkaart. Mooi gedaan hoor.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker een heel origineel kaartje. Mooi gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit leuk gemaakt Anja.
    Origineel bedacht en prachtig uitgewerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Originele kaart heb je gemaakt.heel leuk bedachte.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt voor Anita Anja, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anja !!! Leuk zo met de tweeling.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaart heb je gemaakt voor Anita, leuk idee zo met dat sterrenbeeld. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Anita.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Anja,

    En idd erg origineel

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Anja, daar zal ze wel heel erg blij mee zijn.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje Anja!! Die tweeling Tilda is zooooo leuk hè?! Ik heb hun ook al verwerkt op een kaart haha!!
    Fijn weekend.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,

    Prachtige kaart. Heel mooi en leuke details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja