donderdag 8 mei 2014

Surprise doosje

Zoals ik in mijn vorige blog bericht schreef  
Zou ik terug komen met surprisedoosjes die mijn vriendin en ik
gemaakt hebben 
Op onze gezellig knutseldag, waar veel gepraat en gelachen wordt
Maar natuurlijk ook Knutselen
Dit keer was het bij mij thuis, dus Jolanda vroeg aan mij
Wat gaan we maken????
Surprisedoosje

En dit is het doosje die Jolanda  gemaakt heeft
Voor haar neefje, die op voetbal zit
Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge
Mocht dit doosje in de prijzen vallen
 Dan krijg Jolanda natuurlijk de prijs :-))


Dan nog wat close-up, erg leuk geworden



En dit is dan mijn surprisedoosje

Dan nog wat close-ups van de details

Met dit doosje doe ik mee met de volgende challenge


Besties heb ik ingekleurd met H20 twinkling

Martine van harte welkom, leuk dat je volger bent geworden
Bedankt voor alle leuke en lieve reacties op de foto's van onze tuin
Het is een heerlijk tuin om in te werken en van te geniet 
En dat doen we ook volop

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


25 opmerkingen:

  1. Hallo Anja
    Wat schattig is dit surprisedoosje, ook dat van Jolanda is super leuk geworden.
    Mooie kleuren heb je gebruikt voor het doosje en je hebt Bestie prachtig gekleurd.
    Super leuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls Designs, dank je wel.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie prachtige surprisedoosjes gemaakt Anja, ik vind ze allebei schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alletwee even mooi!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie suprisedoosjes.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie doosjes Anja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke doosjes allebei Lijkt me gaaf om te maken Maar je moet wel een idee hebben wat je er in doet. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is leuk om te maken hè Anja, heb ik ook laatst met mijn knutselvriendinnen gedaan! En je kan er alle kanten mee op en er zo een persoonlijke Card in a box van maken. Super mooi gedaan allebei!
    Heel leuk dat je met deze box mee doet met de bingo challenge van Sct@p-Cards....lieve groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie doosjes! Prachtig gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Gezellig zeg samen knutselen en wat hebben jullie er allebei mooi card in a box van gemaakt. Heel verschillend maar allebei erg leuk.
    Alvast fijn weekend.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    Wat gezellig om samen te knutselen en dan ook nog zulke mooie creaties maken..ze allebei anders en heel erg mooi..wens je een fijn weekend,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was vast supergezellig zo samen aan de knutsel.
    Erg leuk wat jullie beide gemaakt hebben.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk die doosjes ! Prachtig gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig zo'n dagje samen knutselen. En wat een leuke doosjes hebben jullie gemaakt.
    Allebei erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoe gezellig is dat met zijn tweetjes en dan ook nog is zulke schitterende creaties maken. Ze zien er alle twee super mooi uit.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zeg zo,n knutsel dagje samen met je vriendin en je doosjes zijn echt heel mooi geworden, bedankt voor het meedoen aan onze scrap cards challenge Bingo.

    Lieve groetjes suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige doosjes allebei, super dat samen knutselen.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige doosjes!
    Je surprise doosje is super mooi!
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit supermooi gemaakt, ik vind hem geweldig mooi je doosje, top

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooo wat leuk die doosjes ,wat mooi zeg .
    Nog een prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi Anja
    mooie doosjes
    ik ben er ook met een paar bezig
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooohhh wat gaaf en ontzettend leuk zeg!!! Helemaal top!
    Fijne avond. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Anja,

    Hoe later de avond....Wat een prachtig surprise doosje heb je gemaakt.

    Lieve groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anja,
    dankjewel voor je hele mooie kaart. Vind hem super origineel, een tweeling.
    En ook dankjewel voor je cadeautje! Heel lief van je! Komt altijd goed van te pas!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige doos-kaartjes. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja