zaterdag 28 juni 2014

Camara

Ik zag dat het alweer 14 dagen geleden was dat ik mijn laatste kaart geplaatst heb
Zoals ik al schreef, waren we druk met andere dingen
En we zijn ook nog een weekje weg geweest met de caravan
Een heerlijke week was het
Ik had geen hobbyspullen mee genomen
Vandaar even geen kaartje van mijn
Ik kwam dit leuke plaatje tegen op Pinterest
En daar wilde ik een kaart mee maken
Kwam ik deze leuke sketch tegen

Ik hoop dat jij hem ook leuk vind?

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


21 opmerkingen:

  1. Ja ik dacht al Anja is vast lekker weg, hihi. Maar je bent er al weer!!! Mooie kaart mede door de afbeeldding wat een leuke meet de camara....een blikvanger is je kaartje geworden. Fijn weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja mooie kaart is het geworden in deze kleuren.grappig plaatje ook.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    je kaart is weer helemaal superleuk. Mede door de leuke kleuren combi denk ik! En het plaatje is natuurlijk superleuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,
    een prachtige kaart met mooie kleuren.
    Leuk dat plaatje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Anja, en als je op vakantie bent hoef je niet je spullen mee, dan doe je andere dingen die je thuis vaak niet doet.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anja
    Wat is dit een prachtige kaart, mooi hoe je de kleuren hebt gecombineerd, de afdruk is ook prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Anja. En wat een leuk plaatje heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Toffe kaart geworden met dat plaatje erop.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Anja, mooie kleuren.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan Anja Schattig plaatje. Je hebt dat weekje met de caravan weg vast wel genoten. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje Anja. Lekker uitgerust van de vakantie en weer volop inspiratie voor nieuwe kaartjes :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    Wat een leuke afbeelding van het meisje met de camera, vrolijke kleuren, een superleuk kaartje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk Anja !!! Je hebt een heel erg leuk plaatje gevonden !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je zo genoten hebt van je weekje weg met de caravan. Je kaart is helemaal Toppie!! Ontzettend leuk plaatje ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lief kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg! Dank je wel voor het meedoen met de Challenge van Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja