vrijdag 13 juni 2014

Card in a Box

Het is alweer even geleden dat ik een kaart geplaatst heb
Ik ben veel met andere dingen bezig 
En dan schiet het bloggen en kaarten maken er een beetje bij in
Maar ik kom zo snel mogelijk bij je langs
Een card in een box of ik noemde het ook surprise doosje
Zo leuk om te maken
Je heb er al een paar van mij voorbij zien komen

Het is een kinderkaart en daarom heb ik de stempels van Marrij Rahder gebruikt 
en ingekleurd met H2o twinkling
Het zijn zulke leuke en schattige stempels
Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij


De stempels nog een keer van dichtbij

Zoals jullie weten heb ik een paar weken geleden
een candy gewonnen bij Anita  
En ik heb beloofd om deze te laten zien
En dit is hem dan, wat is ie schitterend hé
Ik vind hem heel gaaf
Anita nogmaals bedankt

Dan bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


28 opmerkingen:

  1. Het is weer een beauty van een kaart en wat een leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,
    Wat heb je een gave candy gewonnen en je toverdoosje ziet er prachtig uit, wat zijn de stempels leuk,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze blijven leuk om te maken,deze is ook weer heel mooi.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit ia ook een gaaf idee van card in box. supergoed hoor. ik heb er ook nog twee. maak alles maarv extra, nu met weer dit warme weer doe ik niets. leve de voetbal. dan kan ik hobbyen. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is grappig ! Daar heb je veel werk aan gehad !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw cool dit kaart doosje.
    Ik heb er al veel gezien, maar deze vind ik toch wel een uitblinker.
    Supermooi samengesteld.
    Wat ik mij wel afvraag is, hoe verstuur je dit?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vergeet ik je nog te feliciteren met je gewonnen candy.
    Een mooi cadeau waar je weer vanalles mee kan maken.
    Freubel ze.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd, Anja!
    En veel plezier met je gewonnen candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Supermooi kaartje/ doosje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja
    Wat een super leuke kaart in een doosje is dit .
    heel leuk wat er allemaal op zit .
    En wauw wat een super leuke candy heb je gewonnen .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dat is niet mis hoor die candy die je gewonnen heb net als je creatie die vind ik helemaal geweldig. Leuk gedaan.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,
    Wat een geweldige box kaart ,schitterend gemaakt.
    Je gewonnen candy is super .
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig dat je weer even bent langs gekomen Anja! Een gave candy heb je gewonnen en je card in a box is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kinderkaart heb je zo gemaakt. je plaatjes zijn zo leuk !!!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Anja,
    wat een leuke card in a box. Ik wil eigenlijk dit weekend ook nog een maken....hopelijk lukt dat!
    En je candy is gaaf zeg! Zulke leuke spullen!
    Kun je vast weer heel wat moois van maken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pracht cardbox Anja, met hele mooie kleurige details papier en stansjes. Ook een hele leuke stempel heb je gebruikt, toppie!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige creatie Anja. Supermooi.
    Leuke prijs heb je gewonnen. Geniet ervan.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi doosje. Leuk dat je meedoet bij CCC. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke vrolijke kaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een vrolijk geheel heb je ervan gemaakt. Leuk dat je meedoet met de junichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk je kaart uit een doosje!!

    Enne een verwennerij zo'n prijs te winnen, super!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super vrolijke card-in-a-box is dit !!
    En een hele gave candy heb je gewonnen zeg.
    Daar kun je weer mee vooruit.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat issie leuk Anja...geweldig om te zien. Leuke details erop, helemaal toppie!
    Fijn weekend en plezier met alles wat je aan het doen bent.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anja,
    Prachtige creatie heb je gemaakt.
    En wat leuk dat je een foto van de candy laat zien, graag gedaan!!! Leuk om te lezen wat de andere er van vinden, hihi.
    Heel veel plezier ermee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja