maandag 2 juni 2014

Mannenkaart

Met deze kaart was ik al een tijdje bezig
Tenminste deze digi inkleuren
Niet dat deze digi bewerkelijk is
Ik was er aan begonnen en moest hem nog even afmaken 
De kaart zelf heb ik vorige week gemaakt

Met de sketch van  NKU 
Leuke sketch om mee te werken

Ook wil met deze kaart mee doen bij
De creatieve zebra  Bingo: Stempels-parels- geen lint
Duymelot Alles mag
 
Nog een paar foto's met kleine details

Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen
Ook ben ik met mijn vorige kaart bij Anitas-creaties in de prijzen gevallen
Héél gaaf. Mijn prijs is onderweg schreef Anita mij al
In mijn volgende blog bericht laat ik zien wat ik gewonnen heb :-)

Ik heb ook weer 2 volgers erbij Danoesja en Grietje
Welkom, dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja



32 opmerkingen:

  1. O la la, sexy!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja . Leuke kaart. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart Anja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die digi komt me bekend voor ;)
    Zo'n leuke voor een mannenkaart. Je hebt je kaartje heel leuk gemaakt, de bierpul ernaast is een leuk detail.
    Succes met de Challenges !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi leuk zo een. Biermeiske en sexy kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    leuke kaart heb je gemaakt, mooie digi en de tekst erbij is helemaal top..knap gedaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Anja
    ik geef hier eventjes mijn e-mail want via mail wou het niet lukken
    lisbeth.vandenheuvel@gmail.com

    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt, Anja.
    En wat leuk dat je in de prijzen gevallen bent bij Anita. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie mannenkaart Anja, lekker pittig voor de mannen.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supergave mannenkaart Anja, ik vind hem supermooi, top weer. Gefeliciteerd met je prijs.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijs en je kaart is heel stoer zo met die wulpse dame....hahah!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaart Anja en wat een supergave digi typisch iets voor een echte mannenkaart. Super leuk gedaan.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Anja,
    hoe heet het ook weer, oh ja die Oktoberfeste in Deutschland! Daar huppelen deze meisjes rond...
    Echt voor een man.
    Gefeliciteerd met je prijs bij Anita. Ben benieuwd wat je hebt gewonnen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een echte mannenkaart haha en grappig ook helemaal met biertje... Heel leuk
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een grappige mannenkaart is het geworden. heel leuk gedaan!
    groetjes Anita

    en natuurlijk gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje Anja echt een mannenkaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is gaaf Anja, wat een gave digi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er heel goed uit.
    Fijne dag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dat is nog eens een echte mannenkaart:0) heel gaaf gemaakt Anja! bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je prijs! En wat is dit een gave kaart!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anja ,

    Ik wil je bedanken voor je super gave verjaardags-doosje.
    Wat heb je dat ontzettend gaaf gemaakt ; en dan past hij ook nog in een
    envelop.
    Ik vind het super lief van je dat je dat voor me hebt gemaakt.
    Heb jij hem toevallig zelf al op de foto gezet ?
    Zoja : wil je die naar mij doormailen ?
    Dan zet ik hem op mijn blog er bij.
    Alvast bedankt he.

    XX Christa.

    Ik doe het via deze weg , want via de mail lukt niet. Trouwens ook een hele gave mannenkaart is dit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart en bedankt dat je meedoet met de uitdaging van NKU en succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit kaartje zal echt wel in de smaak vallen Anja.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuke mannenkaartje.
    Heel origineel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo,

    Zeer geslaagde mannenkaart is het geworden!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. gorgeous card love it....I have had to close down Memories to Keep due to hackers into my google account... you will have to rejoin and join up in the candy again if you wish to...cheers, aNNie..
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anja,

    leuke kaart heb je gemaakt.
    Gezellig ook dat je meedoet met de wedstrijd van Creashop Duymelot.
    Succes ermee,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Anja,
    Ik weet niet hoe het komt...maar ik heb een paar blogposten van je gemist!! Sorry!!!
    Ik vind je kaart super gaaf, echt stoer! Leuk dat je mij vermeld.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja