vrijdag 4 juli 2014

Geslaagd 2x

Deze kaarten heb ik voor mijn vriendin, haar nichtjes gemaakt
Zij zijn allebei geslaagd
En mijn vriendin ging op dat moment een maand op vakantie 
en had geen tijd om een kaart voor ze te maken
Ook deze mal is van mijn vriendin
Ik mocht hem gebruiken
Leuke mal om mee te werken
Nog wat kleine details 
Dit plaatje heb ik niet zelf ingekleurd
Maar van Pinterest afgehaald
Het tweede geslaagd kaartje
Ook weer met de leuke mal van Sizzix
Nog wat kleine details

Deze digi heb ik wel zelf ingekleurd met H20 Twinkling
En dat kan je wel zien 
Ik heb een hele andere stijl van inkleuren
Dan het de bovenste plaatje

Met deze onderste kaart doe ik met de volgende challenge mee

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen


Groetjes, Anja



14 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke en mooie meiden geslaagd kaarten! Ziet er heel feestelijk uit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow Anja wat een gezelligheid...prachtig gemaakt en zullen goed ontvangen zijn...toppie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaart heel vrolijk in deze kleuren waarmee je een mooie samenstelling hebt gemaakt! Ze zijn keileuk voor de geslaagden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn echt alle 2 super Anja,
    leuk model kaart, prachtige kleuren, ook jouw kleurwerk is prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten Anja, alle 2 de kaartjes hebben vrolijke mooie kleurtjes. Prachtige rozetten op de kaarten verwerkt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zijn ze allebei super de super Anja, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Anja
    mooie en leuke kaartjes
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Anja,
    wat een leuke en vrolijke kaartje heb je gemaakt! ZO leuk om een kaart te krijgen als je geslaagd bent!
    Je kaart hieronder met de vlinder is ook heel gaaf!
    Ik vind hem prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kaarten heb je ervan gemaakthet model vind ik ook erg leuk.
    Je mannenkaart en vlinderkaart zijn ook schitterend geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat zijn ze leuk Anja.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anja,
    wouww 2 hele mooie kaartjes
    vind ze prachtig
    fijne dag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja