donderdag 24 juli 2014

Love

Dit is een trouwkaart voor mijn collega
Volgende maand zijn ze 25 jaar getrouwd

Het plaatje heb ik op Pinterest gevonden

Dan nog wat kleine details van dichtbij

De bloem heb ik bij Cards and scrap tip-van-de-week vandaan
Leuk om te maken en makelijk

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen 
en kom heel snel bij jouw op je blog  kijken

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

22 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Anja, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches, veel succes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja, wat een gaaf kaartje. Mooi plaatje heb je gevonden.
    Leuk dat je meedoet bij onze challenge van Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een romantische kaart met prachtige details. Mooi hoor die bloem.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Je kaartje is prachtig, mooi plaatje en de bloem is geweldig..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel apart, heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superchic gemaakt Anja.
    Hier ga je ze vast heel blij mee maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi kaartje en ik denk dat ze daar heeeel blij mee zullen zijn.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Geweldige mooie kaart! Ik heb even op gezocht hoe je die bloem maakt, super leuk en mooi!!! Is je goed gelukt idd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    Wat een prachtige kaart ,die hartjes zo mooi verwerkt leuk plaatje heel mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je collega Anja. Mooi plaatje heb je gebruikt zeg, en ook de bloem erg mooi. Leuk dat je mee doet met de challenge van Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie huwelijkskaart Anja, en de bloem is prachtig.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind 'm geweldig Anja!
    Prachtig geheel met oog voor detail.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart Anja. je kan weer iemand blij maken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches Anja!
    Leuk dat je mee doet met onze Challenge!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie, romantische kaart!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja