zaterdag 26 juli 2014

Sorry, vergeten .....

Ik was vergeten een verjaardagskaart te sturen
Toen heb ik even snel deze kaart gemaakt


De digi van mjm heb ingekleurd met H2o twinkling

Nog een kleine detail met de tekst

Ik heb deze kaart niet opgestuurd
Want de knoop is een beetje te dik geworden
Maar ik vond de knoop te leuk om weg te laten
En heb deze kaart persoonlijk gebracht

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


13 opmerkingen:

  1. Ha Anja,
    wel ja joh, postbode spelen kan natuurlijk ook. En het scheelt weer twee postzegels denk ik...Het is een heel leuk kaart geworden. En de snelheid is er niet aan af te zien hoor...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan jij snel een mooie kaart maken Anja.
    Geweldig mooi gemaakt.
    Leuk stempeltjes zit erop.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere heren verjaardagskaart!
    Knap dat je dat 'even snel' hebt gemaakt, haha. Mannenkaarten duren bij mij altijd uren...
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En toch nog gelukt om een schitterend kaart voor die persoon te maken, ik vind hem geweldig Anja.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Kan me niet voorstellen dat dit een -snelle- kaart is, alleen het kleurwerk al, mooi gemaakt, de knoop is super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een superleuke kaart Anja. Heel origineel.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke mannenkaart!
    Een snelle maar hele mooie creatie.

    Leuk dat je meedoet bij de challenge op het hobbyhome-hobbyartikelen blog.
    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel MOOI persoonlijk kaartje Anja.
    Helaas voldoet dit kaartje niet om met de uitdaging bij NKU mee te doen. Het extra thema.....vlinders.....kan ik op deze STOERE kaart niet terug vinden.
    Het is nog geen 31 juli.....dus je kan altijd nog met een ander kaartje meedoen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry opdracht verkeerd gelezen. Ik dacht het het alleen om de sketch ging. Volgende keer beter:-))

      Verwijderen
  9. Super mooie " snelle"?" kaart Anja
    succes met de challenge
    grtjs , Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, je hebt het vast meteen weer goed gemaakt met deze kaart.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg mooi en wat is het stempelafdrukje mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woww Anja,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt,
    ook de andere die ik eerder gemist heb zijn erg mooi!!

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja