zondag 13 juli 2014

Tea Time

Van het weekend dit theeboekje gemaakt
Voor mijn schoonzus
Ik kwam op Pinterest deze foto tegen
En ben hem na gaan maken
Er stonden geen maten bij dus theezakjes op gemeten
Daarvan uit Het karton op maat gesneden

Zo ziet het eruit als het Theeboekje op is


De eerste foto is de voorkant, de tweede foto is de zijkant

 en dit is  de achterkant

Met dit theeboekje doe ik mee met de volgende challenge:

Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja



20 opmerkingen:

  1. Ha Anja,
    wat een enig theeboekje. Ziet er superleuk uit! Ik heb iets soortgelijks gezien. Geen idee waar, maar ik wil ook iets dergelijks maken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, Anja, wat heb je dat super gaaf gemaakt! Ontzettend mooi geworden, joh.
    Wat zal je schoonzus daar blij mee geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat leuk!!! Een prachtig geheel. Je stansen passen er super bij. Ik was nu wel benieuwd naar jouw maten ;-) Hoeft het wiel niet nog eens uitgevonden te worden, LOL

    Leuk dat je meedoet met de bloemen-challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit!! En een heel origineel idee. Daar is je schoonzus vast heel blij mee.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Leuk geschenkje en mooi gemaakt.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, en een leuk cadeautje geworden.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    Op Pinterest kom je de leukste dingen tegen hè! Je thee boekje is prachtig geworden en natuurlijk met een theepot en kopjes stansjes erop....heel mooigedaan!
    Dank je wel voor het mee doen met de bling, bling challenge van Scr@o-Cards.
    Groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit supergaaf gemaakt Anja, ik vind het geweldig, zo leuk om weg te geven.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anja,
    wat heb je een heel mooi theeboekje gemaakt dit moet heel fijn zijn om te krijgen
    heel fijn dat je ook meedoet aan de challenge van scr@p-cards
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    Dat heb je mooi gemaakt, knap om het zelf zo te berekenen en super afgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf gemaakt zeg, ziet er heel mooi uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je leuk gemaakt Anja !
    Mooi !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    Wauw, das kei leuk gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja
    Wat een super leuk thee boekje is het zo .
    Geweldig mooi gedaan altijd lastig zonder maten maar super goed gelukt .Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat heb je heel mooi gemaakt! Knap om het zonder maten te kunnen, maar inderdaad kom je met opmeten en nauwkeurigheid ook een eind. Heel mooi resultaat en erg leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. superleuk! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is nog een leuk om te krijgen. super leuk gedaan. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja