maandag 22 september 2014

HI there

Normaal ben ik op maandag vrij, maar vandaag heb gewerkt
Ik ben nu op woensdag vrij
Ik heb dan een gezellig dagje met 3 oud collega's van mijn eerste baan
Lekker bij kletsen

Dan de kaart, een poezen kaart
Met de leuke stempel van MD

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge


Nog wat kleine details

Ik zag dat Lodia volger is geworden
Welkom en dat we veel inspiratie van elkaar op kunnen doen

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja



32 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Anja
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,
    Je hebt er een gezellig verjaardagskaartje van gemaakt, leuk hoor.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja wat leuk met de poes mooie kleuren combi. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig, Anja. Ik zie de afgelopen dagen hele leuke kaarten voorbij komen!
    Ik vind van deze kaart de kleurencombinatie erg mooi. Veel plezier woensdag!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja
    Schattig is je poezenkaart, leuke kleuren en prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart zo met dat poesje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super goed gelukt Anja, lekker fleurig
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Anja! Grappig al die teksten zo erop!
    Leuk ook dat je het middelste vierkantje als een ruit erop hebt geplakt!
    Veel pelzier woensdag!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,

    Allereerst je kaart. Die is weer superleuk hoor!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er iets moois van gemaakt Anja,
    leuk met de teksten en natuurlijk de poes,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Anja, schitterend bedacht op die manier
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel snoezig kaartje Anja, geweldig leuk zijn al die teksten in de vakjes!! mooi gedaan!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart van een eenvoudige sketch. Superzzzz :-)
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja

    Een leuke en vrolijk kaartje heb je er van gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt Anja!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart !
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Geweldige poezen kaart, mooie kleuren ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een superleuk kaartje met het lieve poesje.
    Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi vrolijk poezekaartje. En net die twist aan dat ene vierkantje gegeven dat maakt hem net even wat anders.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart Anja. Ik vind 'm schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo schattig met het poezebeest!

    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk lief kaartje.
    Mooie layout met al die vakjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo leuk om te zien hoe iedereen de 9 vakjes weer anders invult! Leuk gedaan met het poesje en de bloemen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lief kaartje,

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gezellig kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anja,

    sorry dat ik even niet op je blog ben geweest, maar hier ben ik dan, wat een super lieve prachtige kaart heb je gemaakt!

    Erg mooi.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart .En mijn lievelingskleur .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een lief poesje en leuk al die teksten in de vakjes!
    Fijn dat je meedoet bij Marianne Design Divas,succes en tot snel,
    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja