donderdag 18 september 2014

Poes


Het gaat nog steeds goed met Siske, gelukkig
Straks nog even met de dierenarts bellen
Om te vertellen hoe het gaat en of ze mischien medicatie nodig heeft

Dan de kaart van vandaag
Een poezen kaart dit keer

Het raammalletje en de poes heb ik ook laatst op de beurs gekocht

Close up

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challeng

Bedankt voor alle  lieve en leuke reactie op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


17 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje !!! Poesjes doen het altijd goed bij mij.

    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje dat katje! Mooi gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat kan niet missen, een poezen kaart. Heel leuk is hij geworden. Hoop dat Siske weer helemaal opknapt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige poezenkaart heb je gemaakt, leuk is het raam..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan Anja....hier word je vrolijk van...toch?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje. Mooi dat raam malletje en die klimop met die lieve witte bloemetjes. Prachtig.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart en erg mooi de bloemenpracht.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja. Wat een leuke kaart met deze superleuke poes. Ik heb de stempel ook al een aantal malen gebruikt op een kaart. Gelukkig dat het weer goed met Siske gaat. Groeten Trijntje


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om de poes zo uit het raampje te laten kijken. En wat prachtig gedaan! Overal is over gedacht. Zelfs het metselwerk heb je gecreëerd. En dan een bloemenbak... Ik ben er weg van! Echt prachtig gedaan.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooo Anja , wat een leuke kaart is dit
    Zo prachtig gemaakt.Leuk met het venster.
    Ik ben blij dat het met Siske de goede kant opgaat.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vind ik dit een leuke kaart zeg, heel erg gaaf ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige kaart is dit geworden Anja, echt geweldig leuk bedacht en gemaakt! Fijn dat het met Siske weer beter gaat! Hopen dat het zo blijft!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,
    wat een leuke kaart .. fijn dat het met Ciske weer beter gaat !
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja