vrijdag 19 september 2014

Rozen

Gisteren met de dierarts gesproken
Siske heeft  Artrose op dit moment gaat het goed.
Maar mocht ze weer stram, stijf en pijn krijgen kan ik vloeibare pijnstillers ophalen
Die kan ik  door het zachtvoer doen
en mocht het noch minder met haar gaan kan ze ook 
Spierversterker krijgen in de toekomst

Ik wil ook Felicia welkom heten
Leuk dat je volger bent geworden
Ik kan jouw blog niet zo gauw vinden
Laat even een berichtje achter 
dan kom ik bij jouw op je blog kijken

Deze kaart heb ik voor een vriendin gemaakt
Zij is volgende maand jarig
Eigenlijk is het een rustige kaart


Nog wat kleine details

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge
knutselsenkadootjes- Bingo glitter-touw-embossing

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

16 opmerkingen:


  1. Fijn dat je nu duidelijkheid hebt over Siske, en gelukkig gaat het iets beter.
    Je hebt een nette mooie kaart gemaakt ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Anja...heel chique en fijntjes vind ik hem.
    Fijn dat er voor Siske duidelijkheid is. Hoop dat ze niet teveel medicijnen hoeft te slikken.
    Sterkte ermee!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart, simpel maar heel chique..ik hoop dat Siske nog heel lang bij jullie mag blijven,
    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart, simpel maar heel chique..ik hoop dat Siske nog heel lang bij jullie mag blijven,
    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie rustige serene kaart Anja. Vind ik af en toe ook erg mooi om te maken. Niet iedereen houd nu eenmaal van druk!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het met Siske goed gaat. Je kaartje is hel bijzodner. Prachtig hoe het glinstert en glitter! Subtiel ook het dradje. Leuk dat je meedoet bij ons van K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart. Succes met de medicijnen, hopelijk blijft het dan wat goed met je diertje. Nooit leuk als ze ziek zijn of oud worden hé.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat het met Siske weer wat beter gaat en dat je medicijnen als optie hebt. Daar kan ze oud mee worden.
    Mooie kaart heb je gemaakt. Heel erg rustig gehouden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chique en vooral heel stijlvol Anja! Prachtig gedaan, juist de rust erin maakt hem zo mooi!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart en mooi gemaakt.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je vriendin Anja, helemaal volgens het rijtje van de bingo. Leuk dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rustig, simpel maar een mooie kaart.

    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van het HH-blog. Succes!!

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja