vrijdag 26 september 2014

Veel geluk

Deze keer heb ik een trouwkaart gemaakt
aan het plaatje en de tekst kan je het een beetje zien
Ik heb de sketch van
en doe met deze kaart mee met deze challenge


De sketch heb ik een kwartslag gedraaid 
En zo op mijn kaart verwerkt

Het plaatje heb ik in het mobieltje verwerkt

Om het wat duidelijk te laten zin
heb ik de foto van het mobieltje een kwartslag gedraaid

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja



19 opmerkingen:

  1. Dat is een ingewikkelde sketch Anja. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje staat hier weer op je blog te pronken. Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Anja, mooie uitwerking van de sketch, leuk dat je mee doet bij de challenge van Cheerful Sketches, veel succes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Anja,

    Je hebt een mooie kaart gemaakt met die leuke sketch ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anja
    Mooi is je kaart, mooi hoe je de sketch hebt verwerkt, de bloemen staan er schitterend bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat een aparte kaart echt heel leuk gedaan met je mobieltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja ,
    Leuke sketch ,wat een mooie kaart heb je gemaakt mooie details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart. Gezellig dat je ook meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches.......succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt ! Ook je vorige kaartje met de mobiele telefoon is echt prachtig,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een mooie kaart met onze schets gemaakt Anja!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,

    Orgineel om het mobieltje zo op een kaart te verwerken.Heel mooi.

    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Ik ben ook volger van jouw blog geworden.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt! Dank je wel voor het meedoen met Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een moeilijke sketch maar je hebt er iets moois van gemaakt Anja.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie uitwerking van de sketch. Lijkt me echt een hele uitdaging!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geen makkelijke sketch maar je hebt er een leuke kaart van gemaakt ! Heel mooi !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja