donderdag 23 oktober 2014

Okay !

Deze kaart met sketch van Cheerful sketches
Heb ik gemaakt voor mijn tante
Zij wordt 1 november 65 jaar

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge

Het plaatje is van  Art impressions en heb ik geprint op linnenkarton
Cijfer 65 heb ik in 2 kleuren uitgesneden met de Slice 

Bloemen toef komt ook bovenin de kaart terug

Dan wil ik Odette en Esmeralda welkom heten
Leuk dat jullie volger zijn geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reactie op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

21 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi gemaakt! zal je tante vast erg blij mee zijn.

    Echt super mooi, mooie materialen gebruikt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Haha ik vind die stempels altijd zo
    grappig ! Je hebt er een leuke kaart
    van gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, Anja, die gaat zeker in de smaak vallen bij je tante!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,

    Mooie kaart weer.Het stempeltje is heel grappig :)

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gezellige kaart Anja, en je tante zal wel blij zijn met zo'n nichtje. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat ziet die er leuk uit Anja.
    Een grappige AI stempel en toevallig ben ik ook met ééntje van AI aan het knutselen.
    Komt weldra op mijn blog.
    Heel geslaagde kaart voor een 65 jarige, ze zal er om moeten lachen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Anja. je plaatje is echt gaaf !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geinige kaart Anja,
    wat een leuke afbeelding is dit en de cijfers 65 springen er uit, super gemaakt,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die leuk Anja, wat zal je tante lachen als ze deze kaart ontvangt, echt super tof gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke grappige kaart is het geworden ik vind hem geweldig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps.....ik heb het idee dat jouw berichtjes niet altijd in mijn bloglijst tevoorschijn komen want als ik even terug kijk heb ik heel veel mooie van je gemist.
    Dit kaartje is erg leuk! Je hebt vast een leuke tante als je haar zo'n kaartje stuurt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha schitterend gevonden op die manier Anja, wat een leuke, heel erg mooi
    grtjs , Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een pracht van een kaartje Anja,
    heel leuk plaatje en ik vind de bloementoefjes echt heel erg mooi. Een prachtig geheel !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohh wat een grappig kaartje Anja,hier zal je tante wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Anja, prachtig DP en mooie stempels!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi, vind hem geweldig leuk, ook hoe je hem bewerkt heb deze stempel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihi die is echt geweldig leuk Anja!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja,

    Heel mooi en stijlvolle kaart.

    Je vorig kaartje is een beauty, kei tof. Je tante zal er zeker blij mee zijn.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart met een geweldige stempel!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Liefs
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja