vrijdag 28 november 2014

Beterschapskaart


Deze kaart is voor een collega gemaakt
Ook hier heb ik gebruik gemaakt van 2 nieuwe mallen, De rozet achter de bloem en xxl mal
Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge
Wat details van dichtbij

Zoals de meeste van jullie weten was ik eer gisteren jarig
En dit trof ik aan bij thuiskomst na een dagje werken 
Overal slingers, ballonnen, mosterd producten en mosterd zakjes 
Ik hoef niet te vertellen hoe oud ik geworden bent 
Ik heb best gelachen toen ik thuis kwam
En nog steeds overal mosterdzakjes tegen kom
Op de kast staat een aantal kaarten die ik gehad heb
Bedankt voor alle mooie kaarten die ik gekregen heb
En nog krijg, want ik weet dat er nog een kaart onderweg is
De gevulde speculaas sara pop met kaart, gedicht en een waardebon van de Hema
Heb ik van me werk gehad.
Ik ben al heel erg verwent en dan vier ik me verjaardag voor familie en vrienden morgen


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mij vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

24 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!! Leuk, alle mosterd.
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is een plaatje. Daar is straks iemand blij mee. Zeker weten. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke thuiskomst gisteren Anja ... Veel plezier morgen.
    Je beterschapskaartje is super mooi ... wat een mooie mal is dat toch ... Knap kaartje, groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart,Anja.
    Leuk zo'n thuiskomst.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie leuke thuiskomst.
    Dat was vast genieten.
    Ook je kaartje ziet er weer prachtig uit.
    Mooie mallen heb je gekocht en de bloem ziet er ook fantastisch uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd! En wat een erg mooi kaartje!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal dat bij thuiskomst een verrassing geweest zijn, Anja. Zo leuk om te zien! En dan zaterdag nog een keer met familie en vrienden, je boft maar. Geniet ervan en laat je lekker verwennen!
    En wat een leuke kaart heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, Sarah...:-)
    Je kaartje is prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja
    Nog gefeliciteerd .
    Een erg leuke kaart heb je ook weer gemaakt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig die grote bloem op je kaart. Is een leuk geheel voor een zieke.
    Leuke versiering voor je 50 verjaardag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    wat leuk! al die mosterd, jij kunt jaren vooruit, fijn dat je zo verwend bent met cadeautjes en kaarten.
    Je beterschapskaart is super..moie mallen heb je gebruikt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd! Wat een leuke verrassing om zo thuis te komen!
    Je kaart is prachtig!
    Een fijn feest morgen met familie en vrienden! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Fijn dat je zo verwnd bent met kaartjes en cadeautjes.
    Je beterschapskaartje ziet er ook weer tip top uit.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Anja !
    Leuk he zo thuiskomen ...
    Je kaart vind ik gaaf met die grote bloem prachtig gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sara, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je zo leuk verrast bent. Je hebt zeker geweten dat je 50 bent geworden.
    Je kaart is beeldschoon en zal goed ontvangen worden.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog van harte gefeliciteerd Anja met je verjaardag.Je kaart is super mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje ziet er prachtig uit Anja en wat leuk om zo thuis te komen.
    Van harte gefeliciteerd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie beterschapskaart met een mooi kersttintje erop verwerkt. Mooie nieuwe stansen heb je gebruikt!!
    En gefeliciteerd met je verjaardag
    SARAH !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog gefeliciteerd Anja en wat een feest hebben ze er voor jou van gemaakt leuk hoor. Mooi is je beterschapskaart.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi
    Leuke kaartjes,en nog een gelukkige verjaardag
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anja

    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag wel een beetje laat.

    wat heb je weer een leuke kaart gemaakt

    groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi,

    Proficiat met je verjaardag. Ik hoop dat je mijn kaartje goed ontvangen hebt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh ja, en je kaartje is supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja