donderdag 6 november 2014

Cadeauenveloppe/doosje



Samen met mijn zus, broer en hun partners zijn we afgelopen zaterdag
  naar het feest van onze tante geweest 
Het feest was reuze gezellig feest
Alle ooms en tantes van mijn moeders kant weer gezien
(Mijn moeder is 4 jaar gelden overleden
En dan zie je je tantes en ooms niet zo vaak meer)

De kaart die ik voor me tante had gemaakt heb ik al eerder laten zien
Maar omdat ik op de kaart hoge bloemen heb gemaakt
Paste de kaart niet zo goed in een  enveloppe
Daarom heb ik dit bijpassende enveloppe/doosje gemaakt
en wilde even laten zien
Ik heb het enveloppe/doosje vrij simpel gehouden

De kaart zie je ook door de sheet heen

Een klein detail van dicht bij en de kaart die erin zit
Sommige zullen de kaart ook wel herkennen

Met deze enveloppe/doosje doe ik mee bij

Bij Wlvc ben ik met Vintage trouwkaart random winnaar geworden
En heb ik deze prachtige prijs ontvangen

Bedankt voor alle lieve en leuke berichten op mijn vorige kaart
Ik heb ze met hééél  veel plezier gelezen

Tot de volgende kaart
Groetjes, Anja


20 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan met die envelop. Mooi dat venstertje. Gefeliciteerd met je prijsje!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie envelop,staat er mooi bij.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,

    Mooi doosje. Past super leuk bij de kaart.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anja,
    wat een mooi enveloppe doosje ook het kaartje is heel leuk
    Ook je vorig twee kaartjes bewonderd super mooi gedaan

    liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om een kaart dan in zo'n doosjes te geven. Gaaf gedaan. En als je Ouders of een van beide Ouders er niet meer is, dan zijn familiefeesten of begrafenissen de enige keren, dat je elkaar weer spreekt. Dat eerste is leuk, maar dat andere maar een poos weghouden, nietwaar?
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja

    Ja dat heb ik nou ook zie mijn tante.s en ooms geloof ik alleen op een begrafenis een feestje is dan wel leuker.
    Geweldig leuk wat je voor haar gemaakt hebt .
    en je gewonnen prijs ziet er ook super uit .
    Daar gaan nog meer mooie kaartjes van komen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er leuk uit, Anja.
    Kan me voorstellen dat het leuk is om alle ooms en tantes weer eens te zien. Vaak zie je elkaar alleen bij begrafenissen. Dan is een feestje beter :o)
    En veel plezier met je gewonnen prijs. Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    wat een prachtige prijs heb je gewonnen,er zitten leuke spulletjes in.
    Wat heb je een mooi doosje gemaakt voor de kaart, prima idee !!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    wat een leuk kadodoosje ... en inderdaad de kaart had ik al gezien maar hij is echt geweldig leuk !
    Liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    wat een leuk kadodoosje ... en inderdaad de kaart had ik al gezien maar hij is echt geweldig leuk !
    Liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    wat een leuk kadodoosje ... en inderdaad de kaart had ik al gezien maar hij is echt geweldig leuk !
    Liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    wat een leuk kadodoosje ... en inderdaad de kaart had ik al gezien maar hij is echt geweldig leuk !
    Liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een leuke creatie en kaartje Anja.
    Ook proficiat met je prijsje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je prijs! leuke spulletjes zitten erbij!
    Wel een leuke oplossing om dan een doosje om je kaart te gaan maken en is ook wel speciaal om dat te krijgen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gemaakt.
    Prachtig geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie doosje heb je gemaakt. Zo heb je een mooie combi.
    Gefeliciteerd met je prijsje
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    wat heb je dat prachtig gedaan. Goede oplossing om de kaart te verpakken in een bijpassend doosje. Gaaf en trouwens wel een jonge tante. Heb ik trouwens ook, hoor. De jongste tante is 9 jaar ouder dan ik...
    Gave prijs heb je gewonnen zeg! Leuk als dat dan in de bus ligt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja,
    wat heb je dat prachtig gedaan. Goede oplossing om de kaart te verpakken in een bijpassend doosje. Gaaf en trouwens wel een jonge tante. Heb ik trouwens ook, hoor. De jongste tante is 9 jaar ouder dan ik...
    Gave prijs heb je gewonnen zeg! Leuk als dat dan in de bus ligt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,
    Prachtige kaart,bedankt voor het meedoen met onze laatste uitdaging. Sorry voor mijn late reactie, ik was ziek,
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuk gemaakt hoor Anja! Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes hennie, DT Duymelot.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja