vrijdag 14 november 2014

Fijne feestdagen

Afgelopen zaterdag waren we even in Haarlem
En kwamen we langs Pipoos
Ik had dit malletje van Marianne design al gezien en vind hem heel leuk
En wilde hem graag kopen
Meer niet, want over een paar weken ga ik naar hobbybeurs in Rijswijk
Wie weet wat ik daar nog voor leuks tegen kom
En als je net een nieuwe mal heb
Wil ik er altijd gelijk een kaartje mee maken

Nog wat kleine details


Ik wil graag Janneke welkom heten
Leuk dat je volger bent geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


 Gebruikten Marianne design materialen zijn
col 1375, col 1314 , pk9054, ec0099

22 opmerkingen:

  1. O ja heb jij dat ook dat je zo snel mogelijk alles wil uitproberen?
    Je nieuwe aanwinst is heel mooi hoor en een prachtige kaart mee gebruikt.
    Doe er nog maar eentje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je met het malletje gemaakt Anja.
    Knap dat je het bij een malletje hebt weten te houden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    Deze nieuwe mal vind ik ook zo leuk!
    Maar wie weet kadootjes tijd komt er weer aan!
    Je kaart vind ik mooi geworden leuk om oud en nieuw te combineren
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Túúrlijk moet zo'n mooie mal meteen uitgeprobeerd worden. Super leuke kaart heb je ermee gemaakt, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anja een schitterend kaartje met een leuke mal (ik heb hem ook en nog nooit gebruikt .. erg hé) maar met dit leuke ideetje ga ik er snel mee aan de slag ...
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Anja. Wanneer i de beurs in Rijswijk, daar wilde ik ook heen, maar zag hier nog geen reclame borden. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Wat een schitterende kaart. Kei tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,

    Wat een leuke wenskaart. De stencils en de stempels zijn heel mooi gecombineerd.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart heb je gemaakt met je nieuwe aanwinst Anja!De inktpot en kroontjes pen daar heb ik ook nog mee leren schrijven op school, nou dan weet je wel hoe oud ik al ben, hihi Fijn weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje ziet er prachtig uit Anja. Mooi mal.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja
    Ha ha dat heb ik ook hoor gelijk met wat nieuws wat maken .
    Een mooie stans is het en een hele leuke kaart heb je er mee gemaakt .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is ook zeker leuk!
    Mooi kaartje er mee gemaakt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dan ben ik nog ouder dan Gerie, ik heb ook met een kroontjespen geschreven,maar daarvoor hadden we een lei en een griffel..misschien weet je wel helemaal niet wat dit is..
    Je kaartje is super, roept herinneringen op..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt je kaart weer héél mooi opgebouwd Anja, het is een prachtige kaart in deze samenstelling.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja,
    inderdaad een leuke mal, je hebt er een erg mooie kaart mee gemaakt !
    Liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toch knap dat je niet meer gekocht hebt! Je kaart is erg leuk! Past allemaal weer perfect bij elkaar.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Wat een super gave kaart, heel mooi ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja
    Het is een heel mooi kaartjes geworden.
    Vele creatieve groetjes,Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kerstkaart.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja