dinsdag 18 november 2014

Kerstlabels


Een kennis van ons vroeg laatst aan mij 
Of  ik ook kleine kaartjes maakte om aan een kleinigheidje te hangen
Ik heb toen deze labels als voorbeeld  gemaakt
Met wat kleine verandering mocht ik er 50 maken
Voor haar klanten die ze een kleinigheidje geeft met een label eraan
En dit zijn ze geworden
  
   In ieder zakje zit 10 labels 


Het zijn kleine simplel labels
Maar wilde ze toch even laten zien

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

16 opmerkingen:

  1. Wat een schattige labels zijn het geworden Anja, héél leuk om aan een cadeautje te hangen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Gave opdracht en wat heb je ze mooi
    gemaakt, ziet er echt tof uit ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit, Anja, en zal zeker leuk staan aan een klein cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie labels hoor. Echt prachtig

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zijn ze leuk Anja !
    Mooie series zijn het, fijn dat je klant tevreden is..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Anja zo'n opdracht,ze zijn heel leuk geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    ik vind ze superleuk geworden. Enig dat je dat mag doen voor een kennis. En een leuk idee van die kennis om iets weg te geven met zo'n mooie label eraan.
    Groetjes,
    GerJanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke opdracht Anja en die met de blok schaatsjes vind ik zelf het leukst!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt Anja. Ik heb ze ook altijd op voorraad!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anja schitterende labeltjes, jij hebt ze heel mooi en smaakvol versierd !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie labels ,heel mooi om aan de pakjes te hangen .Heb er ook al gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    ik vind je labeltjes super !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,


    Wat een supermooi kaartje. Ook je labels zijn mooi. Maar je kaartje met dat houten frame, wauw, das kei knap.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja