zondag 16 november 2014

Letterbakkaart

Op Pinterest kwam ik dit leuk idee tegen
En het idee kwam van Geralien 
Ik vond het z'n leuk idee dat ik hem ook ben gaan maken
Ik had nog een houtbakje liggen waar houten blaadjes in gezeten had
Toevallig was het raam van Marianne design net zo groot
Het houtenbakje heb ik wit gemaakt
Wat leuke details erin en erop

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja
Gebruikte md mallen en stempels
TC0828,LR0187,CR1286L, LR0162, COL1307, LR0203

34 opmerkingen:

  1. Geweldig, Anja, wat is dít een leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg.
    Een gezellige kaart, waar veel op te zien is.
    Heel mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk idee. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie leuk Anja!! Zo is snuffelen op Pinterest wel heel erg leuk! Je hebt het prachtig versierd met alle leuke dingetjes, prachtig gedaan! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Anja!
    wat een leuk idee, het ziet er ool echt uit als een letterbak, leuke dingetjes zitten er in, toppie
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Anja, wat je allemaal niet met zo'n houten bakje kan doe he!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg leuk geworden deze letterbak kaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    wat een leuk idee en wat heb je het mooi uitgevoerd !
    Liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee Anja. Mooie variant heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anja,

    Wat een leuke kaart. Mooi gedaan.
    Enig al die kleine dingetjes in de vakjes.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan Anja. Heb volgens mij nog 2 van die bakjes. Maar nu even niet. Had me een lag in de rondte gewerkt voor die Creabeurs , maar t slechte weer hiels e mensen bij de kachel. Heb daar maar zelf 2 kaarten gemaakt. Nu heb ik er zooooveeeeel. ...hihihi gr lent w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja, wat heb je er een mooie kaart van gemaakt!! Erg leuk met dat raampje ervoor. Super!!
    Groetjes Geralien

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Oh wowwwww dat ziet er mooi uit, heel erg gaaf gemaakt, echt gezellig,
    en apart en origineel ook, gaaf ☺

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,
    Wat een leuk model! ik vind hem erg leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Anja
    Wat een schitterende kaart, het model is zo apart, die had ik nog niet eerder gezien.Lieve groetjes,Corrie
    Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een ontzettend leuk idee! Ik ben er weg van!
    Zoveel te zien en echt super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig, dit is echt een prachtexemplaar hoor Anja

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit leuk en origineel gedaan Anja!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi, leuk ideetje Anja ... prachtige hebbedingetjes heb je gebruikt ! Geweldig mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie doorkijk !!!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is leuk zeg. heel mooi gemaakt !!
    Fijn dat je mee doet met de challenge van Marianne's design divas

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterend idee
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super gaaf gedaan Anja.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg leuk!!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anja,
    Wat een leuk idee om een letterbakje op je kaart te verwerken, je hebt het leuk gevuld met kerstspulletjes.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk met het bakje binnenin! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gaaf! Wat mooi dat het raam over het bakje past! Leuk gedaan.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de KERSTchallenge!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Cute card :)
    Thank you for playing with us at Marianne`s Design Divas.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja