donderdag 6 november 2014

Cas-kaartje


Vanavond even snel 2 kaartjes gemaakt
Want ik wilde graag mee doen bij
En met  de bovenstaande kaart doe ik graag mee met deze challenge
En dat kon alleen vanavond nog tot 23.59
Ik ben net op tijd

Met rest materiaal van de bovenste kaart 
Heb ik ook nog even een tweede kaart gemaakt
Bijna het zelfde 
Maar toch weer anders

Bedankt voor alle lieve berichten op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Ik ga nu snel mijn kaartje plaatsen

Groetjes, Anja

15 opmerkingen:

  1. Wat twee mooie kaarten Anja. De ster is een mooie blikvanger, en ik vind het kraft met wit erg mooi. Gezellig dat je mee doet met de challenge van 52 weeks off......groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart Anja! en echt een Cas kaart en je hebt er gelijk maar 2 van gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    je hebt 2 prachtige CAS kaartjes gemaakt,ook ik vind het langzamerhand leuk om ze te maken,
    fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartje, leuk bedacht!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt duidelijk geen moeite met CAS kaartjes. Allebei even mooi. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    wat een leuke cas kaartjes heb je gemaakt ... vind de combinatie wit / kraft erg mooi !
    Liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja
    Twee hele leuke kerstkaartjes heb je weer gemaakt .'
    Groetjes en alvast een fijn weekend
    Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,

    2 hele leuke kerstkaarten.
    Fijn dat je het gered hebt.

    Groetjes,

    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super Anja je 2 cas kaartjes, heel knap ideetje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja wat leuke Cas kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja