maandag 10 november 2014

Vintage kaart

Bij wlvc hebben ze weer een leuke challenge
Maak een vintage kaart met roze en grijs
Mooie kleuren combinatie en na het kijken van de prachtige voorbeeldkaarten
Heb ik besloten om mee te doen
En deze kaart Gemaakt


Nog wat kleine details
Volgens mij maar ik weet het niet zeker heb ik het plaatje op Pinterest gevonden
En geprint op stempellinnen


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen

Groetjes, Anja



20 opmerkingen:

  1. Schitterend Anja! Mooi hoe je alle mallen gecombineerd hebt.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Anja, leuk gedaan!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,


    Wat een supermooie kaart.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,
    Mooie kaart heb je gemaakt voor de uitdaging bij WLVC. Leuk zo in het grijs met rose en schattig plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie vintage kaart Anja. Leuk zo die mallen bij elkaar gezocht en met zo'n mooie briefkaart erbij. De bloementoef rechtsonder vind ik ook erg mooi. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart leuk dat afdrukje op stempellinnen, geeft een leuk effect.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die afdruk op stempellinnen, nog nooit van gehoord. Prachtig kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Anja. En super mooi hoe je die afbeelding hebt uitgeprint op stempellinnen.
    Ik kom ogen te kort, want ik zie zoveel mooie details!
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Je kaartje is prachtig, leuk de afdruk op stempellinnen en alles heb je weer super gecombineerd,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superchic....wat mooi gedaan en wat geeft de combinatie rose/grijs toch een mooi effect. Schitterende kaart!
    Fijn dat je meedoet bij WLVC, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart is het geworden.Mooi van details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    wat veel mooie details en een mooie kleurencombinatie ... prachtige kaart is het geworden !
    Liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,

    Prachtige kaart.Mooi is het stempellinnen.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Anja, heel leuk om de afbeelding te printen op stempellinnen ... geeft een prachtig vintage-effect.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja