zaterdag 22 november 2014

Vintage kerstkaart

Gisteren ben ik met mijn vriendin naar Crea weekend in Rijswijk geweest
Een heerlijk dag gehad
Omdat ik volgende week jarig ben kreeg deze dag van mijn vriendin en haar man
Ik hoefde de intree niet te betalen, werd getrakteerd op koffie met gebak 
en de lunch
Het was een geslaagde en een gezellige dag 
en ook nog leuke hobbyspullen gekocht

Ik begin toch wel een beetje de smaak te pakken om  vintagekaarten te maken
Dit keer grijs ,blauw en wit
Met deze kaart doe ik mee bij

Nog wat kleine details


Bedankt voor alle lieve en leuke berichten op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen 

Leny en Erica,  bedankt voor de mooi verjaardagskaart 
Ik kon niet wachten om ze dicht te laten
Ik ben altijd veel te nieuwsgierig wat voor kaart er in de enveloppe zit

Groetjes, Anja

Gebruikte MD. materialen
LR0280, COL1375, EC0099 en vintage plaatje

19 opmerkingen:

  1. Wat lief dat ze je hebben getrakteerd op een gezellig dagje uit.
    Je vintage kaart is prachtig geworden mooie mallen heb je gebruikt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Anja. En alvast een fijne verjaardag gewenst.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    Wat goed dat je de smaak te pakken krijg van vintage kaarten en wat is deze prachtig geworden! Je hebt de mooie mal van het inktpotje en pen veer! Ik ben ook altijd veel te nieuwsgierig als ik verjaardags kaarten krijg, hihi gaan ook meteen open! Alvast van harte Gefeliciteerd en een mooi verjaardag volgende week!!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Anja, mooie bloementoef. Super!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Anja en ik dacht, dat ik te laat was, anders zet ik op de enveloppe, dat je niet nieuwsgierig moet zijn. Ik dacht nl 20-11.
    Zal de datum maar veranderen.
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt.
    En je vintagekaart is geweldig mooi.
    Was het druk in Rijswijk? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    Wat fijn dat je de smaak te pakken hebt, het is ook erg leuk om vintage kaarten te maken, je hebt er iets moois van gemaakt..
    Alvast gefeliciteerd voor je verjaardag,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk verjaardagscadeau heb je gekregen. Dat is nog eens verwennerij.
    Mooie kaart heb je gemaakt, vintage blijft leuk !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja. Wat een prachtige vintage kaart. Mooi afgewerkt En je hebt a een mooi cadeau gekeregen. Gezellig naar de crea markt altijd leuk. Ja las je karten krijgt dan wil je natuurlijk gaan kijken!. Alvast gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is dit ook weer en fijn dat je deze met ons wilde delen bij WLVC. Ga maar lekker door met vintagekaarten maken hoor......het gaat je prima af.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo is het mij ook vergaan met vintage creaties het ging steeds beter en kijk nu waar ik ben een DT bij het WlVC-blog.
    Je kaartje is werkelijk prachtig en leuk dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes van Jolanda.

    Ps ik ben vandaag in Rijswijk geweest en ook wij hebben het erg naar ons zin gehad gelukkig heb je niet alles leeg gekocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anja,
    wat een super mooi vintagekaartje ben er helemaal weg van
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een leuk verjaardagskadootje Anja ! En je vintage kaartje is echt super mooi, dat grijs met blauw is prachtig.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,

    Prachtige kaart geworden. Vele mooie details.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige vintage kaart.
    Mooie zachte bij elkaar passende kleurtjes en een schitterende samenstelling.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk dat je de vintagesmaak te pakken hebt Anja!
    Ik geniet er ook zo van.
    Dit kaartje is werkelijk een plaatje. Prachtige vintage details en uitstraling.
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke GDT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja