zaterdag 27 december 2014

Don aan het schaatsen

Bij Don & Daisy blog mag ik  gast ontwerper zijn
Bij de nieuwe challenge, die vandaag begint
De Opdracht is 'Don in de hoofdrol"
Ik ben weer met een tag aan de slag gegaan
Ik hoop dat jullie mee doen met deze leuke challenge

Nog wat kleine details
De MD producten die ik gebruikt heb zijn
CR1257,CR1252,LR0280,pk9099,DD3315, DDS3331

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;
hobbyvisiondtchallenge-34-thema-winter

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen


Groetjes, Anja


De robot negeren. Je kan je reactie gewoon plaatsen zonder de cijfer in te toetsen.

16 opmerkingen:

  1. Hoi Anja
    wat een mooie kaart is het weer geworden. en wat leuk dat je gast ontwerper mag zijn.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Anja!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaart geworden, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeeldkaart/tag heb je gemaakt voor het Don & Daisy blog. Mooi hoe je de stempel hebt ingekleurd.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je gast dter mag zijn je kaartje is helemaal top gedaan vind hem weer geweldiggggg.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Mooi winters kaartje. Spijtig dat je je verjaardags kaart niet ontvangen hebt. Maar gelukkig die van kerst wel. Ondertussen heb ik de postcode aangepast in mijn bestandje. :)

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Mooi winters kaartje. Spijtig dat je je verjaardags kaart niet ontvangen hebt. Maar gelukkig die van kerst wel. Ondertussen heb ik de postcode aangepast in mijn bestandje. :)

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    wat leuk dat je GD mocht zijn !
    Je hebt een prachtige tag gemaakt, ziet er weer super uit..
    De griep heeft toegeslagen ik hang met flinke koorts op de bank..en sneeuw hier geen vlokje gevallen..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt !!!! Leuk dat je er een tag van hebt gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    wat een enige tag heb je gemaakt met Don in de hoofdrol! Hij is echt helemaal geweldig!
    Een heel mooi voorbeeld als gastdesigner, daar kunnen ze blij mee zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Anja, heel mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    Geweldige mooie kaart Anja! Heel veel moois op te zien. Ben er helemaal weg van.
    Ook dankjewel voor je stem op onze Sven!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja