maandag 15 december 2014

Kerstgroet

Ik heb leuke kleine snelle kerstkaarten gemaakt
Ik heb de mobielmal van MD gebruikt

Allemaal plaatjes gezocht en heel klein uitgeprint

Ik heb van iedere mobiel een foto genomen
Zodat je ook stuk voor stuk kan zien
Ik heb nog wat kleine plaatjes liggen en ga er nog meer maken
Misschien dat ik ze ook wel laat zien op mijn blog
Maar je heb ook best kans dat ik ze oversla


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

De robot negeren. Je kan je reactie gewoon plaatsen zonder de cijfer in te toetsen.

23 opmerkingen:

  1. Hoi Anja
    wat grappig die kleine kaartjes

    groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja
    Wat een geweldig leuk idee om daar deze mal voor te gebruiken .
    Vind ze erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee, Anja. De kaartjes zijn ook erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel grappig geworden. Je moet er maar opkomen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geworden Anja, het is weer eens iets anders, erg leuk bedacht.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit lijkt me een super leuke mal te zijn. Je hebt er hippe kerstkaartjes mee gemaakt.
    Mooi gedaan zo Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaarten, helemaal van nu! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze gaaf Anja, ik vind ze super leuk!!! Je hebt me op een idee gebracht, heel leuk voor mijn jongens met een pin-up kerstvrouw, hihi lekker stout!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee Anja!
    ze zien er super uit,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is leuk die kleine kaartjes, mooi !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, zo kan je meteen een hele slinger maken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Anja wat een super idee ....
    Wat is dat prachtig zeg !Ik denk dat die kaartjes wel heel erg in de smaak zullen vallen ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enige kaartjes, Anja! Hoe kom je erop!?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk idee Anja, je kunt er al weer heel wat versturen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Anja,
    wat heb je een leuke kaartjes gemaakt.
    Je andere creatie's zijn ook bjoeties.
    Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    wat een leuk idee ! Dat zijn nog eens aparte kerstkaartjes, erg leuk !
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja Wat crea-bea. Leuk bedacht en je hebt hele prachtige kaarten op de mobieltjes gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke kerstkaartjes Anja! Dit zijn de origineelsten die ik op de blog heb langs zien komen dit jaar, super :D

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja