donderdag 11 december 2014

Label

Het leek mij wel weer eens leuk om te borduren
Nou ben ik niet van de hele grote patronen
Maar toevallig kwam ik dit patroon tegen in Hobbyzinne
En vond dit wel een leuk patroon
Wilde graag de kleuren rood, groen en goud zien 
En die kleuren heb ik verwerkt in mijn patroon en op de label
Wilde ze graag een label
Deze twee challenges heb ik gecombineerd 
Nog wat kleine details


We hebben die robot nog niet op kunnen lossen
Nou las ik in een reactie op mijn vorige kaart
Dat je de cijfer niet in hoef te toetsen 
En je reactie toch geplaatst wordt
Sorry, voor het ongemak

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaar
ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

Gebruikte MD producten:
CR1280,CR1216,3dHN017

21 opmerkingen:

  1. Wat issie leuk Anja...prachtig borduurtje erop. Mooie combinatie zo...top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig! Mooi borduursel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi geworden, Anja. Ook het borduren gaat je goed af!
    Bedankt voor de tip, ga meteen even proberen of het ook lukt om een bericht achter te laten zonder de cijfer in te toetsen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend labelkaartje Anja ... wow een heel mooi borduurtje en je kaartje is schitterend, verzorgd afgewerkt !
    Heel knap !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja
    Prachtig borduurwerk heb je gemaakt hoor .
    Een erg leuk kaartje is het zo weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, Anja! Je cadeaulabel is werkelijk schitterend geworden! Heel mooi met het borduurwerk de kerstboom en het Snoesje. De bloemetjes maken het helemaal af! Echt super.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke Snoesjes kaart !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi label Anja !!! Leuk met het borduurseltje erbij.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie label, prachtig geborduurd.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anja
    Ik zie dit op meer blogs hoor, wat raar die cijfers nu ineens.
    Maar het gaat om je label en die is prachtig, wat mooi geborduurd en snoesje staat er zo leuk op.
    Wat nog leuker is dat je meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel daarvoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    wat een prachtige labelkaart en schitterend met het borduurwerk erbij
    super mooi gedaan !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    Je hebt een prachtige labelkaart gemaakt, lief Snoesje,mooi borduurtje, echt top!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie label Anja, prachtig borduurwerk er op!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja prachtig deze labelkaart ,et het mooie borduurtje. Dit is een prachtig snoesje. Nog bedankt voor je kaart. Die kwam gistern aan. Ik vind de kaart erg leuk. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke kerstlabel
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig geworden Anja
    Traditionele kleuren doen het altijd mooi vind ik.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijntjes met het borduren! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kerstborduurkaart, leuk patroon ook.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke label heb je gemaakt Anja, heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anja,
    Jij hebt er iets bijzonders van gemaakt, prachtig is je label, mooi hoor met het borduurwerk erbij.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een heel mooi label gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja