vrijdag 5 december 2014

Merry & Bright

Een vintage kerstkaart
Ik heb de sketch van cheerfulsketches challenge-19 gebruikt
Maar ook heel toevallig bij; WLVC challenge-nr-37 vragen ze kind met dier
Deze kaart wil ik ook met beide challenge mee laten doen

Ik heb dit plaatje op Pinterest gevonden
Nou zag ik tot mijn verbazing dat bij WLVC ook dit plaatje op hun blog hebben staan
Dat vind ik best grappig
Op de bloemen gebruik ik meestal Pearl-maker parelmoer
Zo ook dit keer, maar de bloemen heb ik geponst uit het restant van het plaatje
Doordat ik het plaatje heb uitgeprint met inject-printer
Zijn sommige parels roze gekleurd

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja



26 opmerkingen:

  1. Hoi Anja
    Gaaf is je kaart weer .
    Je plaatje is ook echt heel leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en een lief plaatje heb je gebruikt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super mooie kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Anja. Hij is al net zo donker als de mijne, maar het weer geeft nu eenmaaal geen mooie zomerfotoos.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,

    Mooie kaart.Als het heel donker buiten is leg ik de kaart in de vensterbank voor een foto te maken.Dat wil nog weleens helpen.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja. Prachtig deze kaart en wat is die sterren allooi! Supermooi. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en stijlvolle kaart! prachtig. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anja, wat een prachtige kaart !
    Ik vind het grijs en zilver heel mooi.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Anja. De afbeelding met het meisje is echt leuk !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    Je kerstkaart met het lieve plaatje is prachtig! Ik heb er zelf ook een paar kaarten mee gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    héél mooi ... het plaatje is superlief !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterend kaartje weer Anja, een hele mooie sketch en een prachtig, lief plaatje ...
    Groetjes, fijn weekend! Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Anja. Mooi plaatje en leuk afgewerkt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt een hele mooie en stijlvolle kaart Anja. En wat een schattig plaatje heb je gebruikt.
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahahaha zo toevallig is dat niet hoor Anja...wij pinteresten ook allemaal ;-)
    Maar wat is ze lief he....zo aandoenlijk gezicht!
    Wat een prachtige kaart heb je er omheen gebouwd! Mooi van kleur met fijne gezellige details!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje!!!! Echt heel schattig en dit plaatje staat op het WLVC-blog.....omdat ik het zo'n lieverdje vind hihihi.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC, lieve groetjes van Plony.

    Het is wel heeeel veel lief in mijn reactie hè hahaha....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ontzettend lief kaartje Anja!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches..... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje Anja en wat leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches, wens je veel succes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie kaart! bedankt voor je deelname bij WLVC blog.succes!
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leukerd. Vind de kleuren ook erg mooi. Bedankt voor het meedoen bij het cheerful skecthes challenge.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja