zaterdag 6 december 2014

Verjaardagskaarten

Zaterdag 29 november vierde ik mijn verjaardag voor familie en vrienden
Het was een reuze gezellige verjaardag
Ik ben heerlijk verwent met cadeaus en kaarten
En de kaarten die ik gekregen heb wil ik even met je delen
Ik heb de niet zelf gemaakte kaarten 
en de zelfgemaakte kaarten apart op de foto gezet 


Dan nog 2 close-ups van 2 kaarten die ook heel mooi aangekleed zijn aan de binnenkant
Dat moet ook even gezien worden

Bedankt allemaal voor de mooie kaarten

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


7 opmerkingen:

  1. Hoi Anja wat een leuke kaarten heb je gekregen. Ik wist niet dat je Sara werd anders had ik een andere kaart gemaakt!. Wel leuk om zoveel kaarten te ontvangen... GroetenTrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Sarah, jij bent goed verwend zeg!!
    Jammer dat ik niet wist dat je jarig was, want anders had ik je graag een kaartje gestuurd!
    Leuk om zoveel kaarten te krijgen hè, geniet nog maar lekker na van al het moois!

    Lieve groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte Gefeliciteerd Anja beter laat dan nooit zullen we maar zeggen! En nog wel Sarah, als ik dat had geweten had ik je een kaart gestuurd! Gelukkig heb je veel mooie zelfgemaakte kaarten gehad!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je verwend met zoveel mooie kaarten, Anja.
    Zie mijn kaart ertussen hangen, leuk!
    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Anja
    nog een gelukkige verjaardag
    mooie en leuke kaartjes
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    prachtige kaarten heb je gekregen. Leuk dat je ze ons laat zien. En nog leuker dat je die van mij nog eens extra laat zien. Erg lief van je!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja