woensdag 17 december 2014

Warme winter groet

Ik blijf nog even in de winter/kerstkaarten
Nou ja een label deze keer
Een lekker vrolijke label vind ik 
Met dit vrolijke plaatje van MJM
Zie het al voor je 
2 van die giechelende meisje, lekker ondeugend
op veel grote skie's
Nog wat kleine details van dichtbij
De bloemen heb ik gemaakt met gekleurd Kraft papier
Als je daar met een schuurpapiertje over heen gaat 
Krijg je dit leuke effect

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;

Vivke leuk dat je volger bent geworden 
en dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn Mobieltje
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer 
Groetjes, Anja

De robot negeren. Je kan je reactie gewoon plaatsen zonder de cijfers in te toetsen.

19 opmerkingen:

  1. Heel leuk met dat bolletjeslint onderaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige label, Anja. Heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja. Wat prachtig deze labelkaart. Heel erg mooi afgewerkt. En dit is een geweldig plaatje!. Leuk met de glitterrandjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja
    Wat een prachtig kerstlabel heb je gemaakt .
    De kleuren zijn prachtig .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo wat een mooie kerstlabel, de bloemen zijn prachtig, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend label mooie gekleurd en mooie bloemen en prachtige details.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan! En je hebt het geheel weer met veel leuke details afgewerkt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kerstlabel,het plaatje blijft ook zo leuk en de bloemetjes zijn prachtig gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Je hebt een prachtig label gemaakt, lief plaatje en de bloemen zijn top,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige label Anja ... wat een grappig, lief plaatje ... de bloemen vind ik ook heel prachtig gemaakt ...
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk gedaan Anja! Wat een enig afdrukje is dit!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er op en top prachtig uit!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,

    Wat een superleuk winters kaartje. Kei mooi.

    Tof dat je meedoet met DCZ en suc6.

    grtjs
    Claudia
    DT De Creatieve Zebra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi label heb je gemaakt. Mooie details zie ik terug.

    Leuk dat je mee doet bij de Creatieve Zebra

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja,
    Gave label!
    Mooi al die poinsetta's :)
    Inderdaad anders dan anders dus die past heel goed bij onze challenge.
    Dankjewel voor je deelname bij DCZ
    Groetjes, Linda DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja