maandag 29 december 2014

Wine flies when you're have fun

Ik heb mijn Girlfriends weer op gezocht
En een lekker vrolijk verjaardags kaart mee gemaakt
En ook weer eens een stempel ingekleurd
De druk van de kerst en kerstkaarten maken is weer voorbij
En met een stempel inkleuren kost een kaart maken iets meer tijd
De stempel heb ik ingekleurd met H20 Twinkling
Nog wat kleine details
Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge
Hobbyhomehobbychallenge-17 verjaardag

Bij Ela heb ik deze prachtige candy gewonnen

En bij Cards2create( Hobbyhome hobbyartikelen) ben ik random winnaar geworden
en heb deze prijs binnen gekregen


Bedank voor alle lieve en leuke reacties 
Op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja



14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, mooie prijzen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Anja ... Prachtige stempel die geweldig mooi ingekleurd is ...
    Ik vind de opbouw van je kaartje ook prachtig !
    Gefeliciteerd met je prijzen ... ziet er allemaal heel leuk uit >....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je verjaardagskaart is prachtig zo mooi hoe je de stempel hebt ingekleurd, en wat leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Wat een leuke, fleurige kaart. Heel mooi.

    Proficiat met je gewonnen prijzen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en leuke prijzen Anja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart, Anja. Geweldig die tekst!
    Gefeliciteerd met je prijs en veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Anja, heel mooi ingekleurd die leuke digi!!
    En je prijs heb je dubbel en dwars verdient. Leuk dat je deze hier nog even laat zien!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Anja dit is een toffe kaart.
    Leuke stempel en mooi samengesteld.
    Leuk voor je dat je gewonnen hebt, proficiat.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met je prijsjes !
    Leuke digi op je kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo wat een leuke prijzen heb je gewonnen! Enig!
    Deze kaart is ook weer zo ontzettend leuk! Die stempel is zo gaaf!!! Van welk merk is hij? En dan de tekst erbij! Lachen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    wat is je kaartje ontzettend leuk en mooi gemaakt
    ook dikke proficiat met je gewonnen prijsjes
    wens jou een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2015
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anja,
    wat een gezellig kaatje en die tekst ook erg leuk. LOL. Je andere kaarten zijn ook prachtig. Gefeliciteerd met je prijzen. Ik wens je een goed uiteinde en een voorspoedig 2015 met veel freubel plezier. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrolijke boel op dit kaartje, leuke felicitatiekaart

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superkaartje en wat is dit een leuke stempel zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja