vrijdag 9 januari 2015

Techniek kaart


Bij de De kaartenkast. heb ik het patroon van de techniekkaart aangevraagd
Ik vond het z'on leuke patroon
Dat ik afgelopen weekend deze kaart gemaakt heb
Ik heb de knipvel van Marij Rahder
Op de snoepjes van de taart heb ik nog een beetje stickles gedaan
De kaart nog even van links en rechts op de foto gezet
Om meer diepte te laten zien

Dan wil ik Ankie, Thea en Dikkie van harte welkom heten
Leuk dat jullie volgers zijn geworden

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op het doosje
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

23 opmerkingen:

  1. Hoi Anja Wat een leuk idee met al die kleine plaatjes en dingetjes. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,

    Wauw, wat een schitterende kaart. Tof gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Anja, dat zier er echt prachtig uit, en wat een grappige plaatjes heb je erop gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en zo leuk met al die verschillende kleine plaatjes.
    Tof gedaan Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie leuk!! Prachtig gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk ! De plaatjes zijn perfect voor dit type kaart (en ook leuk).
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw....wat een super leuke kaart, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk je techniek kaart. Leuk uitgevoerd ook. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een boel knip-plak- en snijwerk geweest om dat kaartje te maken. Mooi gedaan !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe kaart Anja, leuk model ook!
    Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Om in te bijten! Héél mooi gemaakt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een grappig kaartje is dit geworden zeg.....super leuk gedaan!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi gemaakt Anja, ook de kleuren zijn super .
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt,Anja. Ik heb het patroon van de techniekkaart ook vond hem ook zo leuk. Ik ben er mee bezig :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een pracht van een kaartje Anja ... heel mooi model met veel snijwerk ... prachtige plaatjes heb je hierbij verwerkt ... de kleuren zijn ook super !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een aparte kaart mooi hoor en dat knipvel wat je hebt gebruikt is ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hele mooie kaart Anja,
    leuk om de plaatjes van Marij Rahder te gebruiken,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja,
    Dit is inderdaad een heel leuke kaart!
    Kun je veel leuke kleine dingen op kwijt!
    Mooi gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superleuke kaart heb je hiermee gemaakt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja