donderdag 29 januari 2015

Verjaardagskaart

Ik had voor mijn verjaardag waardebonnen gekregen van Pipoos
Nou was ik eind december al wezen kijken
Maar zag op dat moment niet echt iets leuks
Afgelopen weekend weer even naar Pipoos geweest
en daar heb ik 2 nieuwe mallen van Marianne Design gekocht
Het alfabet en de poes
Dan gelijk een kaart ermee maken, natuurlijk

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;

Nog wat kleine details van de kaart 

Bedankt voor alle lieve en leuke opmerkingen op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

Gebruikten Marianne Design mallen;
LR0340, LR0338, LR0280, CR1254, PB7016, Gefliciteerd is een gedeelte van stempel EC0152

27 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie aankoop gedaan en gelijk ook een mooie kaart mee gemaakt.
    Prachtig Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart heb je gemaakt met je nieuwe aankopen. Leuk ook hoe je dat woordje cats hebt gemaakt. Fijne dag. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan met dat poeske erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen, Anja. En meteen een super leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart zo met al die verschillende stijlen bij elkaar!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met mooie stansjes! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooie kaart, leuke layout

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaaaaaf!!!!!! Zo'n alfabet staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje! Zo gaaf!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke verjaardags kaart heb je gemaakt

    mooi hoor die mallen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prrppprrrr....wat een snoezepoezige kaart!
    Geweldig.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met je nieuwe mallen. Goed gedaan !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk is dat alfabet he ik heb hem zelf ook gehaald. En je kaartje ziet er schitterend uit. Tja nieuwe mallen moet je gewoon gelijk even gebruiken he.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart en het zijn inderdaad leuke nieuwe mallen die je gekocht hebt van je verjaardags geld!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja wat leuk dat je waardebonnen kreeg voor je verjaardag! Je hebt jezelf lekker verwent en alweer een prachtige kaart gemaakt. Vooral de manier hoe je de poes/kat hebt verwerkt vind ik top :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een pracht van een kaartje Anja ... Wat zijn die alfabetmalletjes gaaf zeg ! Leuk zeg de poes met een strikje aan ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart Anja. De alfabetmal is zeker heel erg leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Enig kaartje Anja! De letterslinger is zo leuk! Je ziet hem steeds vaker voorbij komen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja,
    wat is de poezenstans leuk en ook de pootjes zijn grappig, fijn dat je toch nog iets leuks zag, de slinger is ook gaaf.. mooie kaart heb je gemaakt!
    en wat mijn kaart betreft, toen ik eenmaal wist wat ik ging maken, was het zo klaar..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja,
    wat een leuke kaart, de letterslinger is super ! Helaas blijven bonnen van pipoos hier nooit lang liggen, zie altijd wel wat leuks daar :-)
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje mooi kleurtjes .
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart Anja. Leuke materialen heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi anja

    wat een schitterende poezenkaart
    ikke stiekem jaloers op je malletje

    groetjes vivke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anja,

    Superleuke kaart. Enig detail die poes met dat bolletje wol.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart. Leuk dat je de poes een gezichtje hebt gegeven !!
    Groetjes Jolanda
    DT MD Divas

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja