zondag 15 februari 2015

Geboorte kaart Jongen

Een geboorte kaart gemaakt voor een collega  van mijn schoonzus
Ze vroeg een grote kaart want er moesten veel handtekeningen in van alle collega's
Ik heb een A5 kaart gemaakt

Het plaatje van de letterbak heb ik van internet afgehaald
2x uitgeprint om diepte te krijgen

Ook de leukste tekst (op de 1e foto) stond al in de letterbak
Daarna heb ik de kaart afgewerkt met de diverse mallen en stempel 
van Marianne design

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;

Bedankt voor het langs komen 
en de lieve en leuke reacties die ik heb gekregen op mijn vorige kaart
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

gebruikte mallen van MD;
LR0340, COL1313, LR0307, LR0305, CS0891

26 opmerkingen:

  1. Wow, wat een leuke kaart.
    Wat een tof idee met die letterbak, super.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anja,
    pracht van een babykaartje
    ben er helemaal weg van
    knap gedaan
    liefs van martine
    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart heb je gemaakt Anja !!!
    De letterbak heb je leuk opgevuld
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,

    Wat een super leuke kaart heb je gemaakt! Gaaf zo met die letterbak.
    En ook een leuk idee een grote kaart.....maak zelf eigenlijk altijd standaard rechthoekige kaarten of vierkante.....maar op A5 formaat heb ik nog nooit over nagedacht....misschien wel eens een idee om ook eens te doen! Gaaf!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart Anja. Leuke details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt! Het is een hele kunst om zoveel leuke en mooie dingen op een goede manier te combineren en op de kaart te krijgen. Maar dat ik jou erg goed gelukt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi babykaartje en ik vind de tekst ook zo leuk.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke geboortekaart. Mooie mallen heb je gebruikt en de tekst is grappig. Je valentijnskaart hieronder heb ik ook nog even beken. Prachtig! Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja
    Mooie kaartjes
    sorry dat ik vorige week niet langs ben geweest, ik had server problemen
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja heel mooi kaartje weer! Leuke kleuren heb je ook gebruikt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof gemaakt, alles mooi gecombineerd op en rond de leuke letterbak!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    prachtige, grote babykaart heb je gemaakt, leuk de letterbak én de tekst, mooi band/lint heb je gebruikt, daar kun je met kruissteekjes op borduren..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi

    Heel toffe kaart. Mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,
    Wat een leuke afbeelding van de letterbak....het is net echt!!! Een heel goed idee zo'n grote kaart, daar passen vast alle handtekeningen op! Ik vind je kaart Super en de collega's denk ik ook!
    Dankjewel voor het mee doen met de challenge van Scr@p-Cards!
    Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart, Anja. Vele leuke en mooie details.

    Groetjes,sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart zeg ! De letterbak is echt origineel idee en die tekst erin maakt het helemaal af. Mooi gedaan.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Anja ! Magnifiek mooi !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke kaart Anja
    en een mooie tekst!
    groetjes Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke, prachtige kaart Anja ... Heel mooi met de letterbak en je hebt prachtige malletjes gebruikt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha die Anja,
    wat een gave kaart! En die tekst vind ik zo leuk! Van die ouders! Alles is leuk op de kaart. vele te zien en leuk om van en hele groep een kaart te krijgen..
    Ik ben ook gevraagd en grote kaart te maken voor een collega. Het heeft geen haast, maar ik ben al wel aan het denken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Anja, wat een super leuke kaart met mooie stansen. Is het een stempel die je hebt gebruikt over de ouders??. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, Ellen. De letterbak inclusief tekst heb ik van internet afgehaald
      Groetjes, Anja

      Verwijderen
  22. Wat een aparte leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook weer erg mooi gedaan. Leuk dat je nog eens meedoet met de februarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja