vrijdag 6 februari 2015

Geboorte pot

 Ik heb een geboorte pot gemaakt I.p.v een geboorte kaart
Mijn kapster en haar man zijn gelukkige ouders geworden van een mooie dochter Fayen
Ik heb er een foto in gedaan van hun dochter
Ik heb het zo gemaakt dat ze de foto ook kan verwisselen als ze dat zouden willen

Binnen in de pot heb ik roze muisje gedaan en een speen
Op de achterkant een vierkantje met daarop datum, tijd en gewicht

 en voor de rest nog aangekleed met lint bloemen en de naam

Met deze creatie doe ik mee met de volgende challenge;
hobbyvisiondt -challenge-35-thema-alles mag behalve een kaart.
Anmacreatief challenge-41-februari-Liefde
De-egel februari-challenge bloemen


Het idee om zoiets in een pot te maken is niet van mezelf maar van

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja

Gebruikte Marianne Design mallen;
LR0227,LR0340,LR0220,LR0162,LR0305,COL1313

28 opmerkingen:

  1. Hoi Anja. Wat een leuk idee en jij hebt er een prachtige pot van gemaakt. IK heb je creaties van de afgelopen tijd nog even bekeken. Ze zijn mooi hoor. IK zit nog wat in de vakantiemodus. Ben nog aan het opruimen en direct weer naar mijn werk gegaan. Dus dan kom je nog niet zo aan de bloggen toe maar zo langzamerhand gaat het weer gebeuren. Fijne dag Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk is dit zeg! Wat een gaaf idee heel leuk gedaan Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan Anja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie geboorte pot Anja ... Een heel leuk ideetje en je hebt het prachtig gemaakt !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een origineel idee! Daar zullen ze zeker blij mee geweest zijn! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig idee! Echt leuk gemaakt ook!
    Daar zullen ze vast blij mee geweest zijn!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja wat een ontzettend leuk idee om een geboortepot te maken! Hij is echt schitterend geworden :) Ook heel leuk dat zij de foto kunnen verwisselen. Zo kunnen zij ervan blijven genieten.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat is je pot mooi en leuk zeg ! Leuk ook die speen erin, super.
    Vind het ook erg lief van je dat je mijn blog erbij hebt gemeld.
    Morgen probeer ik zelf weer een nieuw blogbericht te schrijven en dan komt jouw geboortepot er in voor. Ik vind het zo leuk hoe andere mensen hun eigen draai geven aan mijn ideeën !
    Alvast fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat is weer eens wat anders erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee ! Prachtig afgewerkt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk Anja. Hier zullen de trotse ouders wel blij mee zijn. Leuk idee dat ze de foto nog kunnen verwisselen.
    Dank je voor je deelname aan onze challenge bij "de Egel".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,
    Ja leuk! heel apart om een geboorte pot te maken, ziet er leuk uit met de muisjes en de speen, leuke naam!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een fantastisch idee!!! Echt heel erg gaaf om eens een keer zoiets te maken i.p.v. een geboortekaartje! Super leuk idee, en leuk om te krijgen denk ik. Die kapster van jou die boft maar!!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik denk dat jij voortaan een voorkeurbehandeling krijgt bij de kapper! Zij en haar man waren vast in de wolken met dit reuzeleuke en mooie kado!!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk, mooi, origineel idee.
    Zeer mooi en schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke pot Anja !!! Wat een idee
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super leuk idee en cadeautje!!
    ben je blog gaan volgen!!
    groetjes,Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige creatie! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke creatie, Anja. Heel origineel idee.

    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

  21. Wat een gaaf en origineel idee, en zo mooi
    uitgevoerd, geweldig gaaf ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze Challenge !
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een betere reden om een feestje te vieren kun je niet bedenken natuurlijk. Leuk dat je meedoet met de februarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja