zondag 8 februari 2015

Valentinesday

Het is februari en valentinesday komt eraan
Bij KIC is een challenge bezig met de opdracht een valetijneskaartje
En dit is mijn voorbeeldkaartje en teven reminder van deze challenge
Maar ook bij mijn-kaarten-clubje en De-kaartenkast is er een zelfde opdracht
En bij De-schatkist willen ze graag een dier op de kaart zien

Ik heb een oud malletjes van Sizzix; Het hart,
Cottage; De poes en valetinesday met de Slice gesneden 
Nog wat kleine details  
Dan wil ik met dit kaartje mee doen met de volgende Challenge;

Ik heb er ook een volger erbij Gerrie, Van harte welkom
Dat je veel inspiratie en kijk plezier op mag doen


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

27 opmerkingen:

  1. Zo schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah....wat een schatje. Leuke kaart geworden, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anja, mooie kleuren en wat een prachtige poezenstans!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Anja een pracht van een valentijnskaartje ... De liefde spat van je kaartje ... Super mooi !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke valantijnskaart Anja!! Super met al die rode harten. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles is liefde!! Super leuk gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vrolijke kaart!!! Heerlijk in mijn lievelingskleur rood!!! Helemaal top!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd! En ik vind de kat helemaal leuk.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer overal Valentijn wat je hoort en ziet. Mooie kaart heb je gemaakt Anja.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart. Je poes is echt gaaf !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker vrolijk valentijnskaartje!!

    lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve en mooie valentijnskaart. Prachtig gemaakt. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige valentijnskaart zeg

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja wat een super schattig Valentijnskaartje! Alle materialen heb je zo mooi verwerkt en de kleuren zijn ook echt heel mooi :) Helemaal Valentijn! Ontzettend mooie voorbeeldkaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Anja,
    ik moest even lachen....vandaag wilde ik een kaartje plaatsen met strepen en stippen bij Cardsandscrap, blijkt die challenge al afgelopen... Het is nu vogels op je kaart! ja, de tijd gaat snel hoor!
    Je voorbeeld kaart voor KIC is in elk geval echt superleuk!Ik zag hem al, maar wil hier ook even reageren en natuurlijk ook omdat je meedoet met K&K! Gezellig en dank voor je deelname!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij prachtig en supervrolijk. Word er blij van. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    wat een superleuke kaart, mooie poes en tekst, prachtige kleurtjes, erg mooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja,
    Wat een lieve kaart ,mooi geheel leuke details gaaf kaartje Anja !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja,
    wat een lieverd !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, Anja. De stans van de poes is leuk zeg. Vrolijk geheel.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief schattig kaartje weer!
    De poes is schitterend.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat is die schattig geworden en erg mooi gemaakt, in echte Valentijns kleuren. Leuk dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke valentijnskaart. Zo leuk met die poes erop. Fijne avond. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Anja,
    wat een super leuke en mooie valentijnskaart
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi valentijnskaartje
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dank je wel voor het mee doen aan de challenge.
    Wat een leuke kaart.
    Groetjes, Sonja CreaMiep Design

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja