zondag 15 maart 2015

3e project clubdag

De clubdag is al bijna een maand geleden
En ik heb eindelijk mijn 3e en laatste project af
En wat vind ik het doosje gaaf geworden


Dit is de voorkant en omdat het toch iets is om te geven
Heb ik er een grote bloementoef op gemaakt

Wat kleine details van de voorkant



 Als je de strik los maakt en je vouw het doosje open is dit de binnenkant 

In de binnenkant zitten 2 vakken 
Daar zou je B.v kaarten of briefpapier in kunnen doen
En daar past het inktpotje en inktpen heel goed bij 

Met deze creatie doe ik mee met de volgende challenge;

Bedank voor alle lieve berichten op mijn vorige creatie
Groetjes, Anja




21 opmerkingen:

  1. Wauw...dat ziet er mooi uit, Anja. En wat een prachtige bloementoef erop.
    Je hebt een erg mooi weggevertje gemaakt zo. Heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,

    Wat een leuk project. Super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi weer Anja! De bloementoef is een prachtig detail en je hebt alles mooi strak afgewerkt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie creatie Anja.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, Anja....wat een prachtig project!!! Super leuk! En wat een werk moet dat zijn geweest!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee, Anja wat een prachtige creatie en alles past zo mooi bij elkaar.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie, Anja.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie, Anja. Mooi designpapier. Wat een prachtige bloemetjes.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    wat heb je een leuk doosje gemaakt, er past heel veel in zo te zien, leuke bloementoef op de voorkant,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook dit project heb je prachtig uitgewerkt Anja!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergaaf project Anja!! Je voorkant is een echte eye-catcher. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwwwwwwww Anja,

    Wat een gaaf doosje, erg mooi

    groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow dit ziet er prachtig uit Anja, heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,
    wat een prachtige creatie! Zo mooi en ingenieus bedacht! Ziet er helemaal leuk uit. Ik weet niet of hij helemaal goed is voor onze challenge van K&K, er mag 1 extra ding op en bij jou zie ik er meer dan 1. Vandaar mijn twijfel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een Prachtig project Anja, heel veel werk maar het resultaat mag er wezen hoor, toppie!! xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg mooi gemaakt
    best wel veel werk,maar het resultaat mag er zijn!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    dat heb je heel mooi gemaakt schitterend werk
    heel mooi !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk doosjeheb je gemaakt met het recept van de challenge van Knutsels&Kadootjes. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja