zaterdag 21 maart 2015

50 kaarsjes .......

Deze kaart heb ik in opdracht van mijn schoonzus en zwager gemaakt
Een vriendin wordt 50
Helaas konden ze niet op het feest zijn 
En wilde graag een kaartje sturen
Of ik er één wilde maken 
en natuurlijk wilde ik dat wel

En dit is hem geworden

Nog wat kleine details


Met deze kaart doe ik mee bij
De sketch heb ik op z'n kop gemaakt

Bedankt voor alle lieve en leuk reacties op mijn vorige bericht 
Ik heb ze weer met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja



20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Anja !!!
    Mooie details heb je gebruikt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kei leuke kaart Voor de 50 jarige. Super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze mooi en wat een grappige afbeelding! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart en natuurlijk wil je altijd wel een kaart voor een ander maken. Leuk toch. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er beeldschoon uit, mooi gedaan.
    Leuke digi.
    Fijn weekend en liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke verjaardagskaart heb je gemaakt voor je schoonzus en zwager hun vriendin!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan Anja, leuke sketch trouwens.
    Liefs
    ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Anja!

    Groetjes Maartje
    http://artcardsbymaartje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart Anja....de Abraham zal er blij mee zijn!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappige kaart, Anja.
    Leuk gedaan.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toffe kaart! Leuke stempels heb je gebruikt, zowel de afbeelding als de tekststempel zijn super! Zal de jarige vast blij mee zijn!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuke kaart zeg! Top. bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart,Anja. Leuke tekst.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,
    Leuke kaart heb je gemaakt, gave stempel en tekst, leuk afgewerkt met de mooie strik,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja,
    Wat een leuke gave kaart de tekst super !!
    Mooie combi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja,
    wat een super leuk en mooi kaartje heb je weer gemaakt
    ook je andere kaartjes op het gemak bewonderd die ik gemist had, prachtig gemaakt allemaal
    toppie !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is leuk geworden! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja,
    wat een leuke kaart, de stempel is helemaal te gek !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. waow wat is dit leuk geworden zeg :)
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja