zondag 1 maart 2015

Don gefeliciteerd

Deze portemonnee kaart heb ik voor mijn neef  gemaakt
Hij is jarige geweest en wilde geld voor spullen voor in hun huis
Ze hebben namelijk samen pas een nieuw appartement
En tevens heb ik deze kaart gemaakt als voorbeeldkaart
Voor de De-schatkist  daar ben ik de maand maart gastdesigner
Ik heb de stempel van Don&Daisy genomen en ingekleurd met Ditressink
Ik vind deze wel heel toepasselijk
Omdat mijn neef Donny heet, maar we noemen hem meestal Don

Nog wat kleine details van de voorkant
Dit is de binnenkant
Met het mobieltje
En in het 2e vakje heb het geld gedaan

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;



Bedankt voor de lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

Gebruikte MD producten;
PK9101, DS3327,COL1359

27 opmerkingen:

  1. Super stoere kaart Anja!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave stoere kaart! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anja een pracht van een portemonnee ... Hele mooie kleuren, leuk model en wat leuk dat je Don gebruikt hebt ! Knappe creatie !
    Groetjes fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en persoonlijk cadeautje is het zo geworden, Anja. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Anja,
    Dit is ook alweer zo'n stoere kaart! Super gaaf! Leuk model kaart ook zo met dat vakje voor geld! Erg leuk gedaan!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooie kaart heb je gemaakt Anja
    echt heel stoer met die achtergrond!
    groetjes Gerrie

    ps. welkom op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg erg leuk gedaan Anja, voor een man is het moeilijk hé om een gepaste kaart te maken. Deze vind ik echt super !
    Liefs van ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Anja. De portemonnaie is een goed idee als je geld wil geven. Ik heb nog steeds een voorbeeld van een portefeuille. Die heb ik al vaak gebruikt, maar is altijd leuk. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je leuk gedaan, Anja.
    Een portemonnee maken om geld te geven.
    Super idee.


    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt Anja !!!!
    Leuk dat je gastdesigner bent bij de schatkist
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart zeg! Echt een mannenkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke en stoere kaart Anja.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja je mannen portemonnee is geweldig! Super leuk om op deze manier iets voor een man te maken en dan met zulke leuke materialen! Je voorbeeld crea is echt geweldig en heel toepasselijk voor je neef als ik het zo lees :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kei leuk Anja, heel mooi gemaakt en super leuk om te geven!! Een toppertje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. in één woord: SUPER! Mooi modelletje, leuke details, toffe kleurtjes, stoer en mannelijk! Bravo weer!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja,
    wat mooi gemaakt, leuk het papier gecombineerd met de gereedschappen, leuke digi van Don, ziet er stoer uit!
    Liefs, Ans x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Reacties
    1. En wat leuk dat je met onze challenge meedoet bij DCZ. Veel suc6.

      grtjs
      Claudia
      DT DCZ

      Verwijderen
  18. Super stoer Anja! Past helemaal bij zo'n jarige job! Leuk bedacht om het geld zo te verpakken en er is werk aan de winkel als er een appartement gekocht is!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk en ook echt leuk om te maken he?
    Echt stoer voor een jongen/man.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er allemaal weer prachtig uit Anja! X Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi gemaakt Anja. Wat een leuk stempeltje.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stoer!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anja,

    Wat een super leuke kaart zo met Don erop!
    Heerlijke stoere kaart en erg leuk met die bijbehorende binnenkant!
    Dankjewel voor je deelname aan de laatste challenge bij de Creatieve Zebra.
    Lieve groet, Linda DT- DCZ

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja