dinsdag 17 maart 2015

Pleun

Mijn Vriendin vroeg of ik een kaart wilde maken
Voor haar nichtje
Nou had ik bij De-kaartenkast
Dit leuk patroon  aangevraagd
Om ook mee te doen met de wedstrijd bij hun
Mijn vriendin vertelde dat haar nichtje op piano les zit

En daar gelijk mee aan de slag gegaan
Dit plaatje van Animé heb ik gevonden op internet

Nog wat kleine details van dicht bij



Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


17 opmerkingen:

  1. Hoi Anja wat een mooie kaart voor Pleun. Erg leuk gemaakt met de mooie details.heel persoonlijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je muziek kaart voor een meisje van 8 die zal zeker in de smaak vallen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    Mooie combi echt een leuke mooie kaart .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creatie heb je gemaakt met het patroon !!!
    Heel persoonlijk heb je het gemaakt met de naam erop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Je hebt een mooie, persoonlijke kaart gemaakt, leuk afgewerkt met het kantje en de mooie bloem,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    schitterende kaart. Mooi model en echt persoonlijk, altijd leuk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zal Pleun vast in de wolken mee zijn met zo'n persoonlijk kaarje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Anja zo'n persoonlijk kaartje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje, leuk model en leuk zo een persoonlijke kaart te mogen ontvangen.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi!! Leuk zo'n prachtige en toepasselijke kaart te ontvangen. Gaaf model! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart,Anja. Vind het heel apart met die binnenkant die je eruit kan halen.
    Heel toepasselijk met dat pianomeisje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk gedaan Anja!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi een heel mooi kaartje .
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja, wat een prachtige kaart!! En wat een leuk blog..... ik ben volger geworden.

    Groetjes Maartje
    http://artcardsbymaartje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja,
    dat is een leuke kaart, daar zal pleun vast blij mee zijn !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja