dinsdag 31 maart 2015

Piramide kaart

De baas van mijn schoonzus vroeg of ik een beterschapkaart wilde maken
Voor een collega die een onzeker tijd te gemoet gaat met onderzoeken en een operatie
Liefst wilde iets met een klavertje vier

Ik ben toen op internet gaan zoeken en vond dit leuke plaatje van
House mouse



Ook deze leuke tekst heb ik gevonden op internet 

ook omdat ze van poezen houd heb ik deze stempel er ook bij
 gedaan.


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart.
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

22 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart!! Heel mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft een leuk model de pyramide kaart heel mooi afgewerkt, leuk om allemaal opdrachtjes te krijgen.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedannn Anja, schitterend model blijft dit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan deze piramidekaart Anja! Heel leuk dat je dit hebt gemaakt voor de baas van je schoonzus. De details zijn echt super en ik zie een klavertje vier !
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer mooi beterschap kaartje
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt.
    Je opdracht is zeker geslaagd.
    'k Ben ook weer helemaal fan van deze House Mouse.
    Knap gedaan hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaar en mooie tekst en plaatje heb je gebruikt!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk modelletje en je hebt er een prachtige creatie van gemaakt Anja.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuke piramide kaart, Anja!!
    Leuk gedaan!!
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    waar zouden we zijn zonder internet, je hebt een mooie kaart gemaakt, met het schattige plaatje en de leuke, bemoedigende tekst,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je heb deze niet zo eenvoudige 'opdracht' supergoed vervuld!
    Vele groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan. Echt een hart onder de riem voor de ontvanger.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie creatie heb je gemaakt. Heel erg persoonlijk ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoo Anja das een mooie hart onder de riem kaartje! Hihi. Schattig het muisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi Anja. Mooi gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    mooi gedaan ... ik hoop dat het klavertje vier de ontvanger veel geluk brengt ! Je andere kaartje met het papieren zakdoekje is ook erg leuk,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is het een mooie piramidekaart geworden Anja! Mooie kleuren, lief plaatje en zo leuk dat klavertje vier...we weten allemaal dat het bijgeloof is maar ook ik hoop dat het toch een beetje geluk zal brengen voor de ontvanger....

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig model van kaartje Anja ... mooi plaatje en prachtig van kleur !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anja,
    prachtig kaartje zo mooi en lief
    groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja