zaterdag 7 maart 2015

Vrolijke groetjes


Met deze kaart ben ik gastdesigner  bij Cheerful sketches challenge
Waar vandaag de reminder langs komt, een hele leuke sketch
Ga ook even kijken op deze challenge blog en doe gezellig mee
Omdat ik gastdesigner bent heb ik deze digi's van Bugaboo 'umbrella" gekregen
en ingekleurd met H2O twinkling

Nog wat kleine details


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve en leuke berichten op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja



3 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Het is echt een heel leuk kaartje, mooie digi, super strik en de bloemetjes zijn prachtig,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje is het geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Anja
    wat heb je een leuk lief kaartje gemaakt
    mooie kleuren!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja