dinsdag 28 april 2015

Hollands tafereeltje

Bij de De-kaartenkast hadden  voor de maand april een uitdaging
om met dit leuke model aan de slag te gaan
Heel gaaf model

Waarbij je je lekker kan uitleven

Kleine close-up van de voorkant

Dit is dan de binnenkant met een kleine doorkijk

nog wat close-up 


Hier zie je de achter kant van de door kijk

Ook hier wat close-up van dichtbij

Met deze kaart doe ik mee bij;
parels- lentengroen- plaatje

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


23 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt Anja het doorkijkje zo gezellig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en gezellige kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige lentekaart. Ik denk dat thuis de perenboom volop in de bloesem staat, maar voor we thuis zijn is alles er vast al weer af. 9 mei even naar huis. Kan ik alles dat ik vergeten ben weer meenemen. Oa gesso. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een super leuke kaart
    de vw bus is prachtig!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, Anja. Aan alle kanten even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Anja, je hebt er veel werk in gestoken, maar dan heb je ook wel wat. Kan je hem bij niemand kwijt..............in mijn brievenbus is nog ruimte genoeg!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma, Nee ik heb er nog geen bestemming voor. Dus geef je adres dan komt ie jouw kant op
      Groetjes, Anja

      Verwijderen
  7. Wat een heerlijk Hollands tafereeltje zeg :) Echt heel mooi!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuke kaart Anja! Inderdaad een lekker Hollands tafereeltje en een heel leuk model :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi van buiten en van binnen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hollands tafereeltje...zeg maar tafereel Anja! Jeminee wat is er veel te zien bij je,
    ik weet bijna niet waar ik moet kijken! Geweldig gedaan...het is prachtig!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, dat is een gave kaart Anja ! Veel erop te zien, je hebt er je werk van gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gaaf boekje...um kaart?
    Prachtig en heel knap gemaakt!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,
    dat ziet er prachtig uit, je hebt heel wat muurtjes gemetseld, schiterende kaart heb je gemaakt
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er gezellig uit! Een hele klus
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie creatie heb je met het model gemaakt Anja. Echt gaaf !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja,
    wat een enig kaartje heb je gemaakt. Het si net een boekje, nu nog de verhaaltjes erbij verzinnen.
    Dank je voor het meedoen aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes,
    GerJanne .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aan alle kanten van je kaartje is weer iets anders te zien, hoe leuk is dat? Prachtig gedaan.
    Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zeker een tof model! En wat gaaf gemaakt en aangekleed... Die VW is ook top.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat prachtig gedaan en heel veel mooie details.
    Gezellig dat je meedoet bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een mooie kaart gemaakt Anja! Heel leuk zo met het doorkijkje!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart Anja. Mooie maLl,en. Leuke tafereeltjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja