donderdag 2 april 2015

Kerstkaart met kralen

Afgelopen vrijdag freubeldag bij mijn vriendin gehad
En heb daar kaarten gemaakt wat ik eigenlijk niet zo veel doe

Kaarten met kralen, heel leuk om te doen
Moet ik toch maar vaker doen

Dit is de eerste kaart die we gemaakt hebben



En dit is de tweede kaart
De bloemen zijn allemaal van  stof


Het was een geslaagde dag
Na het freubelen nog even gezellig  met elkaar gegeten en gepraat

Bedankt voor alle lieve en leuke reactie op mijn vorige kaart
Ik heb ze weer met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


20 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Anja... knap gemaakt!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Anja, heel leuk zo met de kralen!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Anja!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten! Knap gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig met die kralen Anja, allebei. Maar blauw is toch wel mijn kleur!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kerstkaarten Anja! Zo mooi gedaan met de kralen en het stof :) Leuk om te lezen dat je een gezellig knutseldagje hebt gehad met je vriendin!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi, dat heb ik nu nog nooit gedaan.
    liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel werk, Anja. Vind ze erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb gemaakt weer iets anders.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie borduur kaarten heb je gemaakt Anja!
    groetjes.Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zijn ze geworden Anja,
    iets heel anders dan anders, maar mooi en leuk om te doen, ik heb dat ook vaak gedaan,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoiets heb ik nog niet geprobeerd, maar je hebt die heel mooi gemaakt hoor!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker leuk Anja, je kaarten met kralen zijn prachtig, moet je meer doen meis.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap wat je ervan hebt gemaakt. ik heb het ooit ook eens geprobeerd maar het wou niet echt lukken. Fijn dat je deze week meedoet. groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een huzarenwerkje ! Mooi gedaan! Leuk dat je zo een freubeldag hebt met je vriendin! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk gemaakt met de kraaltjes Anja. Ze zijn schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    hele leuk kaartjes leuk idee zo met die kraaltjes
    knap gemaakt liefs van martine en fijn Paasweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kralenkaartje ... mooi de bloemetjes van stof ...
    Groetjes, fijne paasdagen, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja